شهردار تبریز:۱۳ مکان جدید دیگر آماده تحویل به خیران کتابخانه‌ساز است

تبریز(پانا) - شهردار تبریز عنوان کرد شورای دوره پنجم تعامل خوبی در اهدای قطعه زمین برای احداث ساختمان جدید مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست، بد سرپرست و کار و خیابانی داشته است و در ادامه این روند، 13 مکان جدید آماده تحویل به خیران کتابخانه‌ساز در راستای اشاعه فرهنگ کتابخوانی است.

کد مطلب: ۱۲۰۳۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شهردار تبریز:۱۳ مکان جدید دیگر آماده تحویل به خیران کتابخانه‌ساز است

به گزارش شهریار، ایرج شهین‌باهر عصر جمعه در آیین کلنگ‌زنی ساختمان جدید انجمن خیریه فرزندان رحمت اظهار کرد: حضور و فعالیت شهروندان بافرهنگ و خیر تبریزی در حمایت از انجمن‌ها و مؤسسات خیریه، باعث خوشحالی است و افتخار می‌کنم خادم و کلیددار شهری هستم که چنین خیران بزرگواری دارد.

او افزود: تبریز شهر بدون گدا و شهر بدون معتاد متجاهر است و امیدواریم در سایه فعالیت انجمن خیریه فرزندان رحمت شاهد تحقق عینی شعار تبریز شهر بدون کودک کار و خیابانی باشیم.

شهردار تبریز اضافه کرد: تبریز شهری است که تمام مسئولان آن به خصوص امام‌جمعه محترم، برای کمک به دیگران پیشقدم هستند که اتفاقی بزرگ و شایسته قدردانی است.

او خاطرنشان کرد: امیدوارم که همگی دست در دست هم کمک کنیم و در آینده‌ای نزدیک در آیین افتتاح و بهره‌برداری ساختمان جدید مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست، بد سرپرست و کار و خیابانی حضور داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار