اهداکننده خون نادر به شب‌نشینی می‌رود

تهران (پانا)- شبکه جهانی جام جم در برنامه شب‌نشینی به سراغ یکی از اهداکنندگان خون نادر می‌رود و با رئیس گروه خون‌های نادر نیز به گفت‌وگو می نشیند.

کد مطلب: ۱۲۰۳۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اهداکننده خون نادر به شب‌نشینی می‌رود

به گزارش شبکه جام جم، امیر آل هاشم اهداکننده خون نادر یکی از مهمان های شب نشینی امشب (جمعه) خواهد بود. در پانزدهمین قسمت از برنامه گفت‌وگو محور شب نشینی امیر آل هاشم به همراه مصطفی مقدم رئیس گروه خون های نادر و انجماد خون مهمان برنامه شب نشینی خواهند بود.
بی بی شهربانو میوه چی سرپرست مدیر کر بانوان نیز دومین مهمانی است که امشب در شب نشینی با محمد سلوکی به گفت‌وگو می‌نشیند.
برنامه شب نشینی از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود. محمد سلوکی برای مخاطبان فارسی زبان سراسر دنیا شب نشینی را اجرا می کند و تهیه کننده این برنامه نیز کاوه امیری جاویداست.
در این برنامه گروه موسیقی «قصه گوها» بر روی صحنه به صورت زنده برای مخاطبان می نوازند. اطلاعات بیشتر درباره شب نشینی و مهمان های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @shabneshini.irani بارگذاری می شود.

مجموعه جدید بیل وحشی در شبکه تماشا

شبکه تماشا از فردا (شنبه) همزمان با اتمام پخش مجموعه ضد گلوله، میزبان مجموعه جدید بیل وحشی خواهد بود که برای نخستین بار در سیما به روی آنتن می رود.

بیل وحشی در شش قسمت و در ژانر جنایی و رازآلود و محصول سال ۲۰۱۹ کشور انگلستان است. داستان این مجموعه درمورد یک افسر پلیس به اسم بیل هیکسون است که به همراه دختر ۱۴ ساله اش به لینکلن شایر نقل مکان می کند تا اتفاقات ناخوشایند و دردناکشان را پشت سر بگذارند.

این مجموعه ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش خواهد شد و در ساعات ۵، ۱۱ و ۱۷ روز بعد هم برای علاقمندان بازپخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار