حمایت‌های کنسولی وزارت خارجه از ایرانیان را در «مشاور» ببینید

تهران (پانا) - برنامه‌ «مشاور» با تهیه‌کنندگی بهرنگ ابراهیمی و اجرای مازیار قاسمی، یکشنبه‌ هر هفته ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۶۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت‌های کنسولی وزارت خارجه از ایرانیان را در «مشاور» ببینید

به گزارش صبا، برنامه‌ «مشاور» شبکه جهانی جام‌جم در قسمت جدید خود به موضوع حمایت‌های کنسولی وزارت امور خارجه از ایرانیان خارج از کشور خواهد پرداخت.

برنامه «مشاور» این هفته با حضور حسین ظفر قاسم‌ پور، رییس اداره حمایت‌های کنسولی و قضایی وزارت امور خارجه، به سوالات بینندگان با محوریت موضوع برنامه پاسخ خواهد داد.

هدف «مشاور» تاکید بر هویت بخشی‌، حمایت و حفظ حقوق ایرانیان در هر نقطه از جهان است. «مشاور» در قسمتی که روز یکشنبه ۱۹ دی ماه پخش می‌شود، به تشریح حمایت‌های کنسولی، حل مسائل و معضلات حقوقی و قضایی ایرانیان مقیم خارج از کشور و مسائل مربوط به حقوق شهروندی پرداخته است. برقراری ارتباط مستمر ایرانیان با داخل کشور، برشمردن جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و طرح‌های مختلف عمرانی، توسعه‌ای و کنسولی و توافق با سایر کشورها در انعقاد موافقت‌نامه‌های مختلف در جهت صیانت از حقوق ایرانیان، از دیگر موضوعاتی است که بررسی خواهد شد.

توصیه‌ها و هشدارهای مسافرتی به ایرانیان خارج از کشور، پیگیری و رسیدگی به وضعیت زندانیان ایرانی در خارج از کشور و توصیه به ایرانیانی که قصد سرمایه گذاری در کشورهای خارجی را دارند از دیگر محورهایی‌ است که در این قسمت به آنها پرداخته می‌شود.

برنامه‌ تلویزیونی «مشاور» کاری از گروه تولیدات بین الملل شبکه جهانی جام‌جم است. این برنامه با حضور مسئولان، کارشناسان حقوقی و قضایی در قالب پرسش و پاسخی صریح و شفاف، پیرامون مسائل حقوقی، اقامتی و اجتماعی هموطنان خارج از ایران، با تهیه‌کنندگی بهرنگ ابراهیمی، سردبیری ابوالفضل ولی‌زاده و اجرای مازیار قاسمی گودرزی، یکشنبه‌ هر هفته ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران از شبکه جهانی جام‌جم روی آنتن می‌رود.

«مشاور» به گونه‌ای طراحی شده‌ که مخاطب این برنامه بتواند با تماشای آن سوالات خود را مطرح کند و در حوزه مسائل حقوقی و قضایی انتخابی آگاهانه داشته باشد.

هموطنان داخل و ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌توانند از طریق آدرس moshaver@jjtv.ir، صفحه اینستاگرام برنامه به نشانی @moshaver_tv، تلفن بین‌المللی ۴۶۸۱۲۴۰۰۴۴۴+ و همچنین در پیام رسان‌‌ها با شماره ۹۸۹۱۰۸۹۹۳۹۳۴+، سوالات و مسائل حقوقی خود را مطرح نمایند.

ضمنا این برنامه زنده از طریق ماهواره Hotbird ۱۳C فرکانس ۱۰۷۷۵ در اروپا، ماهواره Galaxy ۱۹ فرکانس ۱۲۰۲۸ در امریکا و ماهواره Badr ۵ فرکانس ۱۲۲۸۴ در غرب آسیا قابل دریافت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار