همزمان با سراسر کشور:

اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی برگزار می شود

ارومیه(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به حضور مدیران ادارات نواحی 24 گانه استان در اجلاس مدیران وزارت آموزش و پرورش گفت سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور با محوریت شعار نصیب برابر آموزشی، ارتقاء کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی، برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۲۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، مهین منافی در این زمینه افزود: شعار این دوره از اجلاس با الهام از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مطالبات مقام معظم رهبری نصیب برابر آموزشی ، ارتقای کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی تعیین شده است.

وی گفت: تاکنون 34 دوره از اجلاس برگزار شده و هم اینک از فردا شاهد برگزاری سی‌وپنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش سراسر کشور هستیم. بنیانگذار این اجلاس شهید رجایی بود و هدف از برگزاری اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش تبادل افکار روسا و مدیران در سراسر کشور و به حداقل رساندن فاصله صف و ستاد بود.

منافی افزود: اجلاس 35 ام به دلیل بیماری کرونا، به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس و با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا در فضای تلفیقی(حضوری- مجازی) برگزار خواهد شد و همزمان از طریق فضای مجازی قابل رویت برای مدیران سراسر کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه 6 محور به عنوان محورهای اصلی این اجلاس پیش بینی شده است، گفت: محورهای اصلی اجلاس پیش رو، شامل نیروی انسانی، برنامه درسی و محتوا، سنجش و ارزشیابی ، تجارب دنیا در خصوص کرونا و اینکه با فناوری های نوین چگونه می توان آموزش داد؟ بهداشت و سلامت و نحوه بازگشایی مدارس تعیین شده است.

شایان ذکر است، سی‌وپنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش سراسر کشور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، پنجم و ششم مرداد ماه جاری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار