معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سمنان:

اختتامیه 39 امین دوره مسابقات قرآنی کشور نهم مردادماه برگزار می‌شود

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری اختتامیه سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی در روز نهم مردادماه سال جاری به میزبانی استان سمنان خبرداد و گفت مرحله نهایی این مسابقات از امروز آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۲۰۲۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه 39 امین دوره مسابقات قرآنی کشور نهم مردادماه برگزار می‌شود

علی‌اکبر عرب خراسانی در گفت و گو با پانا، با بیان این که میزبانی این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز افتخار بزرگی است که نصیب فرهنگیان و مردم استان سمنان شده است، خاطرنشان کرد: همه امکانات در آموزش و پرورش استان سمنان برای میزبانی هر چه مطلوب تر این دوره از مسابقات به کارگیری شده است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های 9 گانه اجرایی برای میزبانی هرچه بهتر از این مسابقات، افزود: همه کمیته‌ها تاکنون وظایف خود را براساس تقسیم کار صورت گرفته از زمان تشکیل ستاد برگزاری سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی به نحو مطلوب انجام داده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید بر لزوم تلاش حداکثری برای میزبانی به یادماندنی استان سمنان از این مسابقات تصریح کرد: تجربه شیرین میزبانی در مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی دانش آموزان کشور در بهمن‌ماه سال گذشته، فرصت خوبی برای مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان بود تا سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی را نیز به نحو مطلوب میزبانی کند.

عرب خراسانی از آمادگی کامل میزبانی مطلوب بخش پژوهشی بزرگترین رویداد قرآنی دانش آموزی کشور در سمنان خبرداد و بااشاره به برنامه‌های جانبی و فوق برنامه درنظرگرفته شده برای دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات عنوان کرد: معرفی همه شهرستان‌ها، مفاخر و مشاهیر و ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان از جمله این برنامه‌هاست.

وی اضافه کرد: ایران شناسی و معرفی همه استان‌های کشور و نیز برگزاری مسابقه امام شناسی از جمله دیگر برنامه‌های جانبی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی به میزبانی استان سمنان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در پایان با قدردانی از تلاش‌های همه اعضاء کمیته‌های برگزاری این دوره از مسابقات در وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، ابراز امیدواری کرد تا سمنان، میزبان خوبی برای این رویداد بزرگ قرآنی باشد.

گفتنی است؛ مرحله نهایی بخش پژوهشی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور از امروز آغاز شده و تا هفتم مردادماه ادامه می‌یابد. آیین اختتامیه این دوره از مسابقات نیز قرار است روز نهم مرداد ماه در سمنان برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار