استاندارگیلان: اجرای طرح‌های توسعه‌ای گیلان، باید با جدیت دنبال شود

رشت ( پانا) - استاندار گیلان از همه مدیران استان خواست برای اجرا و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای، با جدیت اهتمام ورزند.

کد مطلب: ۱۲۰۲۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندارگیلان: اجرای طرح‌های توسعه‌ای گیلان، باید با جدیت دنبال شود

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان، بر ضرورت مبادله سریع موافقت‌نامه‌های طرح‌های شهرستانی تأکید کرد و گفت: با توجه به برگزاری نشست‌های شهرستانی کمیته برنامه‌ریزی، انتظار می‌رود شتاب در اجرای طرح‌ها با جدیت و اهتمام دنبال شود.

وی به اعتبار در نظرگرفته شده برای بهسازی روستا‌ها و نیز تهیه، بازنگری و اجرای طرح‌های هادی روستایی گیلان اشاره و اضافه کرد: اجرای تفاهم‌نامه‌های مختلف با دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی، باید با جدیت پیگیری و عملیاتی شود.

استاندار گیلان همچنین درگذشت مهندس تابش، رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار اسبق گیلان را که از کارگزاران صدیق نظام اسلامی و خادمان مردم به ویژه مستضعفان، محرومان و روستاییان کشور بود، تسلیت گفت.

در این نشست جبار کوچکی نژاد، سیدعلی آقازاده، محمدرضا احمدی سنگری از نمایندگان رشت، غلامرضا مرحبا نماینده آستارا، رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل و مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

در این نشست، موضوع اختصاص اعتبار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بهسازی روستا‌ها و تهیه، بازنگری و اجرای طرح‌های هادی روستایی و همچنین ضرورت توزیع اعتبارات ذکر شده بر اساس شاخص برخورداری شهرستانها از طرح‌های مورد نظر، مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار