در سال ۱۴۰۱ صورت گرفت؛

اختصاص ۴ میلیارد تومان به طرح هادی روستایی در اهر

اهر(پانا)- رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر از اختصاص ۴ میلیارد تومان به طرح هادی روستایی در این شهرستان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۴ میلیارد تومان  به طرح هادی روستایی در اهر

هادی رحیمی با اعلام این خبر گفت: در سال 1401 در 10 روستای این شهرستان 35 هزار و 464 مترمربع آسفالت ریزی شده که برای اجرای این طرح ها بیش از چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت : برای اجرای کانال، دیوار سنگی و سنگفرش در قالب طرح هادی در این روستاها، یک میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر، مطالعه طرح هادی را پیش زمینه اجرای طرح هادی دانست و افزود: در سال 1401 طرح هادی 22 روستا در شهرستان اهر مطالعه اولیه شده و 14 طرح نیز مورد بازنگری قرار گرفته است.

رحیمی با اشاره به بهسازی 150 واحد مسکونی روستایی این شهرستان با تسهیلات 15 میلیارد تومانی در سال گذشته تصریح کرد: در سال جاری نیز طبق سهمیه اعلامی، 150 واحد مسکونی در روستاهای اهر مقاوم سازی خواهد شد.

وی از ساخت 97 واحد مسکن محرومان در این شهرستان در طول سال گذشته و امسال خبر داد و گفت: برای هر یک از این واحدها علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن، 30 میلیون تومان هم به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر، اضافه کرد: در سال 1401 برای 415 مورد از املاک روستایی شهرستان سند مالکیت صادر شده تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

خبرنگار:یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار