کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه ۴ خبر داد:

اجرای طرح سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای منابع انسانی تربیت بدنی و سلامت

تهران (پانا) - به منظور ارتقا کارآیی و اثر بخشی درونی و بیرونی نیروی انسانی در حوزه تربیت بدنی طرح سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای منابع انسانی تربیت بدنی و سلامت آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای منابع انسانی تربیت بدنی و سلامت

کبری کریمی؛ کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴ در گفت و گو با پانا گفت: طرح سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای منابع انسانی تربیت بدنی و سلامت با هدف ارتقا سطح کارآیی و اثر بخشی درونی و بیرونی نیروی انسانی ابلاغ و در اردیبهشت ۱۴۰۰ اجرایی می شود.

کبری کریمی در ادامه بیان کرد: در این طرح نیروهای ارزیاب با بازدید از کلاس صلاحیت معلمان بررسی خواهد شد ضمن ارزیابی فعالیت های توسعه شایستگی تا پایان سال، نتایج بازدید را در هر مرحله و بر اساس فرم های تهیه شده ثبت و اعلام می دارند که در راستای اجرای مطلوب این طرح یک دوره ضمن خدمت بر اساس نیاز سنجی و به مدت ۷۰ ساعت برگزار می شود.

کارشناس مسئول تربیت بدنی با اشاره به اینکه برنامه توسعه شایستگی ها در دو بخش است، افزود: معلمان تربیت بدنی و مراقبین سلامت و در همچنین نیروهای حق التدریس آزاد و خرید خدمات اجرایی خواهد شد.

کریمی اشاره کرد: صلاحیت ها در سه بخش عمومی و حرفه ای و تخصصی بررسی می شود و دبیر خانه کشوری طرح در استان قم مستقر است.

همچنین وی در ادامه افزود: در این طرح ۴ کمیته با عناوین علمی ،پشتیبانی، اجرایی و ارزیابی تشکیل شده و طرح در در دو بخش توسعه شایستگی حرفه ای و سنجش صلاحیت برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار