تلاش برای برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم در شهرستان کلات

کلات(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات، با جمعی از برگزارکنندگان کلاس‌های تقویتی دیدار کرد و در جلسه‌ای با همین موضوع در راستای تحقق عدالت آموزشی و دسترسی دانش‌آموزان به آموزش‌های با کیفیت و کلاس‌های کیفیت بخشی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم صحبت کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم در شهرستان کلات

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در این جلسه تشریح کرد: در راستای تداوم کیفیت فرآیند آموزشی دانش آموزان پایه دوازدهم و با هدف آمادگی دانش‌آموزان برای کنکور سال ۱۴۰۱، تلاش می کنیم تا کلاس‌های تقویتی در بستر فضای مجازی را برای دانش‌آموزان شهرستان فراهم کنیم، چرا که در شهرستان کلات دانش آموزان مستعد زیادی داریم که اگر از هم اکنون برای سال آینده برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد،قطعا موفقیت بیشتر و چشم گیری بدست خواهد آمد.

وی افزود: امیدواریم خانواده های دانش‌آموزان از این طرح، استقبال کنند تا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم و بستر مناسب برای برگزاری کلاس‌ها در دروسی مانند ریاضی، زیست، ادبیات و ... صورت پذیرد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان با تاکید بر اینکه حضور در این کلاس‌ها برای دانش‌آموزان لازم و ضروری است،خاطرنشان کرد: امیدواریم تا با برگزاری این کلاس‌ها شاهد نتایج مطلوب در امتحانات پایان ترم و موفقیت در کنکور سراسری سال آینده برای دانش‌آموزان باشیم.

در این جلسه معاونت آموزش این مدیریت و جمعی از مدیران مدارس حضور داشتند و نظرات و راهکارهای لازم ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار