آموزش قرآن مدارس روی دانش‌آموزان، بسیار تاثیرگذار است

مشهد(پانا)- داور بخش صوت و لحن مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور گفت تاثیری که آموزش قرآن مدارس روی دانش‌آموزان دارد بسیار زیاد است.

کد مطلب: ۱۲۰۱۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش قرآن مدارس روی دانش‌آموزان، بسیار تاثیرگذار است

ناهید سلطانی داور صوت و لحن این مسابقات در گفت و گو با پانا گفت: مسابقات قرآن قدمت دیرینه دارد و چندین سال است که برگزار می شود. ما نیز پر رنگ ترین بخش فعالیت‌های قرآنیمان را از همین مسابقات دانش آموزی شروع کردیم.

وی گفت: این مسابقات در بین دانش آموزان جا افتاده واز شیرین ترین رقابت های بین آنها است. دانش آموزان با این رقابت بزرگ شدند، در سال‌های اخیر هم به واسطه تلاشی که شده، سطح مربی ها، معلم ها و دارالقرآن هر ناحیه و به همان نسبت بچه ها رشد و ارتقای نسبی پیدا کرده است والبته جا دارد این ارتقاءخیلی بیشتر از این باشد.
سلطانی ادامه داد: وقتی مسابقه در خود دارالقرآن های مدارس و نواحی اجرا می‌شود و به خاطر همان برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط خود کارشناسان قرآنی، روی دانش آموزان بیشتر تاثیر دارد.
وی اظهار کرد: تاثیری که آموزش قرآن مدارس روی دانش آموزان دارد بسیار زیاد است. من که سالهاست معلم و استاد قران هستم شاید نتوانم آن تاثیر را روی بچه خودم داشته باشم، چون برنامه ریزی که در مدارس انجام می شود، رقابتی که بین بچه ها ایجاد می شود و تاثیری که معلم روی بچه ها دارد خیلی پر رنگ تر از این است که من در خانه با بچه ها کار کنم.
وی گفت: معلمان در همان حدی که در مسائل آموزشی می توانند موثر باشند، از لحاظ خود قرآن، مفاهیم و فرهنگ و آداب آن نیز می توانند روی همه دانش آموزان تاثیر بگذارند.

خبرنگار: ملیکا رستمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار