واکسیناسیون فرهنگیان نیشابور به‌صورت تجمیعی آغاز شد

نیشابور (پانا) - پایگاه سوم تجمیعی واکسیناسیون کووید19 و آغاز واکسیناسیون فرهنگیان نیشابور در محل مسجد پیامبر اعظم دانشکده علوم پزشکی نیشابور افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون فرهنگیان نیشابور به‌صورت تجمیعی آغاز شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با قدردانی از همراهی های ریاست شورای آموزش و پرورش و فرماندار نیشابور در برنامه های مختلف، معلمان را مدافعان عرصه دانایی معرفی کرد و گفت: جامعه فرهنگیان، روز اول مرداد ماه را به خاطر خواهند سپرد و آغاز یک اتفاق مشارکتی در جهت سلامت جسمی و آغاز فرایند حضوری تعلیم و تربیت را شاهد هستیم.

علیرضا کلیدری افزود: نیشابور اولین شهری است که به صورت منسجم این حرکت گروهی را شروع کرده و طی چند روز تمامی فرهنگیان شهرستان در زمان های مشخص شده واکسینه خواهند شد.

وی ادامه داد: در قطب شهید شوشتری 120 هزار دانش آموز و بیش از 13 هزار فرهنگی مشغول به فعالیت هستند و همه با هم برای رسیدن به توسعه پایدار و فصول مشترک تبیین شده تلاش می کنیم تا مهری نو را از سر بگیریم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور نیز خاطرنشان کرد: ما امروز در یک شرایط بسیار بحرانی هستیم و اگر همراهی مردم نباشد یقینا با محدودیت های جدی مواجه خواهیم شد.

علیرضا قامتی گفت: این روزها درگیری مردم در مبارزه با ویروس کرونا از دی ماه سال قبل نیز بیشتر است و در این مبارزه باید تمامی گروه های جامعه فعالیت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار