توزیع ۴۰ تُن کمک‌های ارتش میان مناطق محروم سیستان و بلوچستان

تهران (پانا) - یک فروند هواپیمای ترابری بوئینگ ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش حامل ۴۰ هزار کیلو بار کمک‌های اولیه و مهم زندگی جهت یاری به آسیب دیدگان کرونا در فرودگاه چابهار - کنارک بر زمین نشست.

کد مطلب: ۱۲۰۱۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۴۰ تُن کمک‌های ارتش میان مناطق محروم سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان همایون حیدری، فرمانده پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد چابهار با اشاره به خدمتگزاری ارتش در بحران‌ها و شرایط سخت به هموطنان اظهار داشت: فرزندان و برادران شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوایی امروز مفتخرند بنا بر وظیفه ذاتی‌شان که دفاع از حریم آسمان کشور است، وظیفه دیگر و مهمی چون مردم‌یاری و همدلی با مردم آسیب دیده را برعهده داشته باشند.

وی افزود: هیچ‌ منتی بر کسی نیست و افتخار می‌کنیم که بحمدالله وظیفه خودمان را انجام دادیم که ان‌شاءالله بتوانیم این وظیفه را در کمال حفظ کرامت مردم عزیز و سلحشور استان سیستان و بلوچستان به منصه ظهور برسانیم.

فرمانده پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد چابهار با بیان اینکه بنابر دستور فرمانده کل ارتش و تاکید فرمانده نیروی هوایی ارتش تصمیم بر این شد تا در این روزهای سخت کرونایی به سرعت به یاری مردم این استان بشتابد، تصریح کرد: هواپیمای بویینگ ۷۰۷ این نیرو حامل ۴۰ هزار کیلو بار شامل آرد، مواد ضدعفونی کننده، تانکر، آب، لباس، کفش و هزار پرس غذا جهت کمک به آسیب دیدگان کرونا در مناطق محروم جنوب استان سیستان و بلوچستان بر زمین نشست.

این کمک‌ها با حضور پُرشور کارکنان پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد در بین مردم شریف مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار