راهیابی دانش آموزان استان بوشهر به سی و نهمین جشنواره  کشوری فرهنگی و هنری «فردا»

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت داوری مرحله کشوری سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان از بیست و هشتم تیر ماه تا سوم مردادماه با برقراری ارتباط آنلاین و بر خط با دانش آموزان راه یافته به این مرحله و ارزیابی آنان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۲۰۱۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی  دانش آموزان استان بوشهر به سی و نهمین جشنواره  کشوری فرهنگی و هنری «فردا»

به گزارش پانا، علی موحدی در گفتگو با پانا در خصوص جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان «فردا» اظهار کرد : داوری مرحله کشوری سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان از بیست و هشتم تیر ماه تا سوم مردادماه با برقراری ارتباط آنلاین و بر خط با دانش آموزان راه یافته به این مرحله و ارزیابی آنان برگزار می شود.
او گفت: بیست نفر از دانش آموزان دختر و پسر از دوره متوسطه اول و دوم استان بوشهر جزو راه یافتگان برای ارتباط بر خط این جشنواره می باشند.

موحدی افزود : از این تعداد دانش آموزان ، در رشته هنرهای آوایی 3 نفر گرایش تکنوازی محلی، 3 نفر گرایش تکنوازی سنتی، 2 نفر گرایش لالایی خوانی و در رشته آفرینش های ادبی 3 نفر گرایش داستان، 1 نفر گرایش شعر، همچنین در رشته هنرهای نمایشی 1 نفر گرایش نقالی و در رشته نقد 1 نفر گرایش نقد فیلم، در رشته هنرهای دستی تجسمی 1 نفر گرایش طراحی مداد، 2 نفر گرایش خط نستعلیق، 1 نفر گرایش گلیم بافی (صنایع دستی) و در رشته رسانه و فضای مجازی 1 نفر گرایش وبلاگ و 1 نفر گرایش پادکست به رقابت با سایر راه یافتگان کشوری می پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ضمن عرض تبریک به دانش آموزان منتخب اظهار امیدواری کرد دانش آموزان استان بوشهر در همه جشنواره ها و مسابقات فرهنگی هنری قرآنی خوش بدرخشند چرا که جزء مستعد ترین دانش آموزان کشور هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار