افتخارآفرینی معلمان بوشهری در جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه ای

بوشهر(پانا)_ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت معلمان آموزش ابتدایی استان موفق به کسب 16 رتبه برتر در اولین جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه‌ای شده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی معلمان بوشهری در جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه ای

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، محمود قاسمی اظهار کرد : معلمان آموزش ابتدایی استان موفق به کسب 16 رتبه برتر در اولین جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه‌ای شده‌اند.

او گفت : با هدف تقویت انگیزه‌های معلمان و بسترسازی برای بسط و توسعه تجارب معلمان با رویکرد حل مسئله در تولید مواد و رسانه‌های یادگیری، جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه‌ای برگزار شده‌ است.

قاسمی ادامه داد: شناسایی ظرفیت‌های فکری و فنی معلمان فناور و خلاق با رویکرد کاربست فناوری در آموزش و یادگیری و تشکیل بانک محتواهای چندرسانه‌ای و دست ساز معلمان مطابق با برنامه درسی از دیگر اهداف این جشنواره است.

قاسمی با اشاره به تاریخ برگزاری جشنواره از 28 فروردین تا 18 اردیبهشت 1400، خاطرنشان کرد: بیش از دو هزار و 812 اثر از معلمان آموزش ابتدایی سراسر کشور و 78 اثر از فرهنگیان دوره ی ابتدایی استان بوشهر 78 در این جشنواره بررسی شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: در پایه اول ابتدایی آمنه دهقایدی و اعظم رنجبر از شهرستان‌بوشهر، زهرا راهدار از شهرستان دشتستان، عبدالحسن میرزایی از شهرستان جم، ساناز عجم از شهرستان گناوه، محترم مقدسی پور از شهرستان عسلویه و راحیل بخشا از منطقه بردخون موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده‌اند.
وی افزود: فاطمه ترکانچرخ، سیده عادله شاروبندی، یدالله غلامی پور در پایه دوم، آسیه احمدپور برازجانی در پایه سوم، فرشته ملکی و راحیل باصولی در پایه چهارم همگی از شهرستان دشتستان، سمانه سعادت‌پور از شهرستان دشتی در پایه پنجم و سمانه شیخیانی و گیتی کامران از شهرستان بوشهر در پایه ششم در ابن جشنواره کشوری برگزیده شده‌اند.

قاسمی در پایان یادآور شد: اولین جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه‌ای با همکاری قطب‌های کشوری ارزیابی و تولید محتواهای آموزشی مستقر در استان‌های مرکزی، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، شهرستان های استان تهران، یزد و اردبیل برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار