آغاز به کار دبیرخانه  پنجمین جشنواره کشوری رویش دانشجویان دانشگاه های پیام نور کشور در شیراز

شیراز(پانا)-به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در آیین افتتاحیه دبیرخانه این جشنواره که همزمان با 6 جشنواره کشوری دیگر به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس دانشگاه پیام نور کشور ، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور، روسای استانها، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اموراجتماعی استانداری، برگزار شده بود، با رونمایی از پوستر و سایت، فعالیت این جشنواره رسما آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار دبیرخانه  پنجمین جشنواره کشوری رویش دانشجویان دانشگاه های پیام نور کشور در شیراز

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، جشنواره رویش را بزرگ ترین رویداد برای عرصه آخرین دستاوردها و توانمندی های های فرهنگی و هنری اجتماعی و مذهبی دانشجویان برشمرد و برگزاری این جشنواره را در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و پایتخت فرهنگ، تمدن و ادب ایران به فال نیک گرفت.
محمدحسین صیف افزود: استان فارس و شهر شیراز همواره در حوزه های مختلف زبان‌زد کلیه دانشگاه های پیام نور کشور بوده است.
به گفته صیف، درخشش دانشجویان استان فارس در بخش های مختلف و کسب مقام های متعدد در جشنواره های مختلف دانشگاه در سال های اخیر نشان دهنده استعداد بالای این دانشجویان است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس اظهار کرد: دانشجویان علاقمند به شرکت دراین جشنواره از هم اکنون تا دی ماه سال جاری، می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی rooyesh.pnu.ac.ir نسبت به ثبت آثار خود اقدام کنند.
صیف افزود: جشنواره رویش فرصتی برای معرفی استعدادهای نهفته و شاخص دانشجویی و فعالیت‌های گروهی می باشد که دستاوردهای آن می‌تواند حاوی نوآوری‌و خلاقیت ها برای همه افراد باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس اضافه کرد : یکی از برون دادهای این رویداد فرهنگی ، ایجاد زمینه حضور دانشجویان در کانون های مختلف فرهنگی و اجتماعی است که موجب می شود دانشجویان تمرینی برای تدبیر در فعالیت‌های گروهی- اجتماعی- فرهنگ هنری کسب کنند.
مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رویش دانشگاه پیام نور کشور و نمایشگاه ارائه آثاربرتر دانشجویان، بهمن ماه 1400 در شیراز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار