آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس برای جمع آوری نذورات قربانی

شیراز(پانا)-در آستانه عید سعید قربان، کمیته امداد فارس آماده جمع‌آوری نذورات نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست استان است.

کد مطلب: ۱۲۰۱۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس برای جمع آوری نذورات قربانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با بیان اینکه عید قربان یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان و یادآور اخلاص و بندگی حضرت ابراهیم (ع) در برابر پروردگار خویش است، گفت: در این روز بزرگ، می بایست نیازمندان را از یاد نبریم.
محمد بذر‌افشان با اشاره به اینکه همزمان با عید سعید قربان ، این نهاد آماده جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیک‌اندیش در سراسر استان است، افزود: هم‌استانی‌های خیر و نیکوکار در این روز می‌توانند نذورات نقدی و غیر نقدی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.
مدیرکل کمیته امداد فارس با اعلام اینکه امسال نیز همچون سال گذشته به دلیل مسائل امنیتی و بهداشتی قربانگاه برپا نمی‌شود، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌ های صورت گرفته 235 مرکز نیکوکاری (148 مرکز شهری و 87 مرکز روستایی) و 58 اداره مستقر در سطح استان کار جمع‌آوری نذورات عید قربان را انجام می‌دهند. همچنین خیران می‌توانند برای ذبح دام به کشتارگاه‌های مورد تایید دامپزشکی در استان نیز مراجعه کنند.
بذرافشان در ادامه یادآور شد: سال گذشته در عید قربان بالغ بر 18 میلیارد تومان نذورات و قربانی از طریق خیران و مراکز نیکوکاری به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شد.
او ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال میزان کمک جمع‌آوری شده از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است و تا سقف 29 میلیارد تومان افزایش یابد.
بذرافشان با اشاره به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان، گفت: واریز به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به‌نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* ، از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس تأکید کرد: نذورات قربانی مردم خیر فارس اعم از گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد جمع‌آوری و با نیت بانی خیر بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار