نماز عید قربان در سیستان و بلوچستان در فضای باز برگزار می‌شود

زاهدان (پانا) - مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت نماز عید سعید قربان در این استان به منظور کنترل ویروس کرونا، در مساجد اهل تشیع و اهل سنت و در فضای باز اقامه می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۱۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نماز عید قربان در سیستان و بلوچستان در فضای باز برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علیرضا شهرکی اظهار کرد: برگزاری نماز در کوتاه‌ترین زمان و در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی نمازگزاران و عدم حضور کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند از جمله اقدامات مهم برای برگزاری نماز عید سعید قربان در سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: امروز به همراه معاون درمان وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به اتفاق نماینده شهرستان خاش در مجلس عازم این منطقه هستیم و بازدید از زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توصیه به همگان این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند، در غیر این‌صورت با هماهنگی دستگاه قضایی و نظارتی اقدام به پلمب واحدهای نظارتی هم خواهد شد.

وی با بیان اینکه همچنان ممنوعیت تردد درون شهری در ساعات ۲۲ تا ٣ شب برقرار است بیان کرد: مردم نیز سعی کرده در سطح شهر جز در موارد ضروری حضور نداشته باشند و تمام پروتکل‌های بهداشتی مثل ماسک و دستکش را رعایت کنند.

شهرکی خاطرنشان کرد: در این چند روز اخیر مردم، اصناف و بازاریان همراهی کامل را داشته که با تداوم این همراهی‌ها و رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی حجم بیماران سرپایی و انتشار ویروس کرونا کاهش پیدا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار