طی ۲۴ ساعت گذشته:

۵ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند

یاسوج (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۲۱ نفر خبر داد و گفت طی 24 ساعت گذشته 5 نفر دراستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
۵ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند

پرویز یزدان‌پناه اظهار کرد: هم اکنون ۲۳۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۹۰ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۱ هزار و ۳۰۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان‌پناه بیان کرد: از ۵۶۳ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۳۹ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویر احمد، گچساران، کهگیلویه، بهمئی و دنا است.

وی عنوان کرد: روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم خواهش می‌کنیم دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی، حضور نیافتن در تجمعات و دورهمی‌ها، پرهیز از رفت و آمد به مکان‌های شلوغ و پرخطر را مد نظر داشته باشند تا با مبتلا شدن افراد کمتری از این مرحله عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار