تقدیر از دانشجویان نمونه سازمان بهزیستی و تأمین اجتماعی شهرستان ملارد

ملارد(پانا )-در راستای گرامیداشت چهل و یکمین سال تاسیس سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی طی مراسمی با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از دانشجویان نمونه دارای پرونده در دفتر توانمندسازی خانواده و زنان تقدیر بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانشجویان نمونه سازمان بهزیستی و تأمین اجتماعی شهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در سخنانی ضمن تجلیل از تلاش‌های ارزنده این افراد در جهت افزایش سطح آگاهی و استقلال فردی گفت: اقدامات بسیار خوبی در دفتر توانمندسازی خانواده و زنان صورت پذفته که از جمله آن میتوان به تلاش در جهت استقلال، تحصیل و اشتغال افراد دارای پرونده نام برد.

او افزود: در همین راستا و با حمایت سازمان و بودجه تخصیص یافته به دانشجویان تحت حمایت، اطلاعات تحصیلی مربوط به این افراد توسط مددجو در سامانه student.behzisti.net بصورت کامل ثبت می‌شود و پیش از آن مددکار مربوطه با بررسی دقیق مدارک ثبت شده در سامانه و تائید اولیه پرونده را جهت ارجاع به مدیریت انتقال می‌دهد.

رئیس اداره بهزیستی ملارد با بیان اینکه این افراد دارای مقام‌های برتر علمی هستند گفت: در میان مددجویان و افراد دارای معلولیت تعداد بسیاری دارای مقام‌های برتر در زمینه‌های ورزشی، هنری، علمی و... و. هستند که تقدیر از آنان در مناسبت‌های گوناگون نقس بسزایی در تشویق و هدایت آنها بسوی پیشرفت فردی دارد.

مسئول امور تأمین اجتماعی ملارد نیز با تأکید بر حمایت اداره بهزیستی از افراد علاقمند به تحصیل دارای پرونده در این شهرستان بیان کرد: تمامی امور مربوط به دانشجویان این حوزه توسط کارشناس دانشجویی بصورت مدام مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیردو یکی از مهم‌ترین اهداف این دفتر تلاش در جهت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار بوده که در ادامه موجب اشتغال و استقلال و خارج شدن از چرخه حمایت مالی سازمان بهزیستی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار