ریزش تونل در دامغان، جان یک کارگر معدن را گرفت

سمنان (پانا) - پس از تراژدی ریزش معدن طزره و جان باختن دو کارگر در بهار ۱۴۰۰، یکبار دیگر کلاریز طزره دامغان ریزش کرد و این بار جان یک کارگر را گرفت.

کد مطلب: ۱۲۰۱۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ریزش تونل در دامغان، جان یک کارگر معدن را گرفت

یکی از مسئولان البرز شرقی با بیان اینکه حادثه عصر امروز در تونل k۱۲ کارگاه اُکلُن چهار شرکت شمال شرق و معدن کلاریز مرکزی موجب جان باختن یوسف کوهساری، کارگر این معدن شد، گفت: در تونل اُکلُن چهار معدن کلاریز طزره، ۲۰ کارگر مشغول استخراج زغال به روش دبیل بودند که این حادثه بر اثر ریزش کارگاه رخ داد.

این شاهد عینی با عنوان این مطلب که بقیه کارگران در صحت کامل هستند و به فرد دیگری آسیب نرسیده است، خاطرنشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است و به زودی به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بود که خبر ریزش معدن طزره و مدفون شدن دو کارگر موجی از نگرانی را در بین مردم استان سمنان بر انگیخت و در نهایت پس از هفت روز تلاش پیکر بی جان این دو معدن چی یافت شد؛ اما امروز بعد از ظهر در حادثه‌ای مشابه یک بار دیگر بخشی از یک معدن بخش خصوصی طزره ریزش کرد و این بار یک کارگر جان خود را از دست داد.

این تونل، یکی از معادن زیرمجموعه شرکت البرز شرقی شاهرود است که در ۷۰ کیلومتری شمال دامغان قرار دارد. در معادن طزره دامغان، چهار معدن شامل کلاریز، تونل مادر، برناکی و رزمجاه غربی فعالیت دارند که در مقطعی از زمان تعطیل بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار