دبیر اجرایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور:

نتایج مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور اعلام شد

سمنان (پانا) - دبیر اجرایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، از اعلام اسامی دانش آموزان راه یافته به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز بخش پژوهشی خبرداد و گفت امسال با توجه به شرایط ویژه حاکم بر کشور، به حمدالله مسابقات قرآن، عترت و نماز در فضای مجازی به نحو احسن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
نتایج مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور اعلام شد

مریم مهدوی در گفت و گو با پانا، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان سمنان، افتخار میزبانی هزار دانش آموز را در رشته های پنج گانه بخش پژوهشی شامل تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز، از اول تا پانزدهم تیرماه سال جاری در مرحله مقدماتی داشته است، گفت: در مرحله مقدماتی در هر رشته، حدود ده نفر خواهر و برادر، پس از رقابت برخط و آنلاین با یکدیگر، به مرحله نهایی راه پیدا کردند که در نهایت 300 نفر از دانش آموزان به تفکیک رشته، پایه و جنسیت، از ۳ ام تا ۷ ام مردادماه سال جاری در مرحله فینال، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: یکی از مزیت های فضای مجازی و اتفاقی که به واسطه استفاده از فضای مجازی رخ داد، این بود که مسابقات قرآن، عترت و نماز به خانه ها راه یافت؛ امید است با عنایت و توجهات خاص حضرت حق، تمامی دانش آموزان عزیز در تمام مراحل زندگی، تحت سه منشور نورانی قرآن و عترت و نماز موفق و پیروز باشند.

دبیر اجرایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، آموزش و پرورش را دستگاهی دانست که در این شرایط سخت کرونایی، از قرآن و عترت غافل نشد و همین موضوع سبب شد تا فرهنگیان و دانش آموزان در کنار درس و کار، به قرائت قرآن و دیگر نیازهای معنوی خود بپردازند.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: یقینا یکی از راه های بیمه کردن جوانان و نوجوانان به فرموده مقام معظم رهبری، ارتباط با قرآن است. شاید حلقه اصلی موفقیت کشور، جامعه و هر فرد به این است که به اندازه ارتباط با قرآن، مسیر موفقیت را طی کند.

به گزارش پانا؛ نتایج مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش دختران و پسران، به شرح زیر است:

بخش دختران:

http://www.panacms.ir/Media/pdf/1400/04/25/637620582576366661.pdf

بخش پسران:

http://www.panacms.ir/Media/pdf/1400/04/25/637620582578397869.pdf

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار