سید شاهین موسوی در گفت‌وگو با پاتا

طلسم مدال‌آوری بوکس ایران در المپیک را می‌شکنیم

با همه سختی‌ها فقط یک هدف داشتیم و آن هدف حضور قدرتمند در المپیک بود

تهران (پانا) - بوکسور المپیکی تیم ملی بوکس ایران که برای حضور در المپیک راهی توکیو شده اشت از انگیزه بالای خودش و هم تیمی‌اش برای مدال‌آوری در المپیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
طلسم مدال‌آوری بوکس ایران در المپیک را می‌شکنیم

تیم ملی بوکس ایران که توانست در انتخابی المپیک توسط « سید شاهین موسوی و دانیال شه‌بخش » به دو سهمیه حضور در المپیک توکیو برسد، شب گذشته با حضور این دو بوکسور و کادر فنی تیم ملی راهی پایتخت ژاپن شد.

پیش از اعزام تیم ملی به توکیو، سید شاهین موسوی در گفت‌وگو با پانا درباره حضور در المپیک و شانس کسب مدال در رشته بوکس گفت: « ما یک سال و نیم تمرین کردیم و با وجود همه سختی‌ها اما یک هدف داشتیم و آن هم حضور قدرتمند در رشته بوکس در المپیک بود. شرایط در یک سال اخیر برای همه کشورها یکی بود، اگر اردوهای ما به خاطر کرونا لغو شد دیگر کشورها هم همین شرایط را داشتند.»

وی ادامه داد:« با این حال همه تلاش کردند، ما هم دست از تلاش برنداشتیم و امیدوارم بتوانیم مزد زحماتمان را در المپیک بگیریم، المپیک جای بهترین‌هاست و هیچ رقیبی را نمی‌توان دست کم گرفت. البته موفقیت در بوکس آن هم در میدان المپیک بی‌ارتباط با قرعه نیست، همه ما تلاش کردیم و امیدوارم قرعه‌های ما به گونه‌ای باشد که بتوانیم از پس آنها بربیاییم. هر چند هیچ رقیبی ساده نیست.»

ملی‌پوش بوکس ایران در پاسخ به این سوال که بوکس ۱۳ سال است که موفق به مدال‌آوری نشده تست، عنوان کرد: « من و دانیال شه‌بخش عزممان را جزم کردیم که این طلسم را بشکنیم. مطمئن باشید برای کسب مدال از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. این طلسم ۱۳ سال عدم مدال‌آوری در میدان المپیک یک روز شکسته می‌شود و امیدوارم این یک روز در المپیک توکیو و توسط ما دو نفر اتفاق بیافتد.»

وی همچنین به شرایط آماده‌سازی برای المپیک اشاره کرد و گفت: « خدا را شکر همه شرایط خوب بود. زمانی که کسب سهمیه کردیم، صالحی نایب‌رئیس فدراسیون از جیب خود مبلغ ۵۰ میلیون به حساب ما واریز کرد. او یکی از افرادی است که همواره به بوکس کمک می‌کند و بسیار فرد خیری است اما کمتر اسم او مطرح می‌شود.»

موسوی در مورد پاداش از سوی فدراسیون اظهار کرد: « من از این موضوع بی‌خبر هستم و فدراسیون صحبتی در مورد آن نداشت. امیدوارم چنین اتفاقی بیافتد چرا که یک انگیزه خوبی برای ما می‌شود. در این مدت بیشتر کمک‌ها از طرف سیامک صالحی به صورت شخصی بوده است. ما در المپیک تلاش می‌کنیم و امیدواریم مسئولان هم حمایت کنند.»

موسوی در پایان به لباس کاروان ورزشی ایران در المپیک اشاره کرد و گفت: « لباسی که طراحی شده لباسی نیست که در خور و شایسته ورزشکاران باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار