طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان در استان بوشهر اجرا می شود

بوشهر(پانا)_ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در راستای اجرایی و عملیاتی شدن تفاهم نامه سه جانبه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی استان، با هدف توسعه اقدامات جهادی آموزشی و تربیتی در مناطق محروم و مدارس ابتدایی استان برای فرصت تابستان جاری، طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۰۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان  در استان بوشهر اجرا می شود

به گزارش پانا، محمود قاسمی اظهار کرد : در راستای اجرایی و عملیاتی شدن تفاهم نامه سه جانبه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی استان، با هدف توسعه اقدامات جهادی آموزشی و تربیتی در مناطق محروم و مدارس ابتدایی استان برای فرصت تابستان جاری طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان اجرا می شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به استمرار فعالیت حضوری و غیرحضوری مدارس ابتدایی شهری و روستایی در 15 ماه شرایط کرونایی معلمان نهایت مجاهدت خویش را انجام داده اند و نارسایی و کاستی بسیار اندکی در زمینه میزان دسترسی دانش آموزان به خدمات آموزشی باکیفیت در سطح استان وجود داشته و موجب عدم ارتقا برخی دانش آموزان در خرداد ماه به پایه بالاتر شده است.
قاسمی اضافه کرد: برنامه های جبرانی در مناطق و نواحی برای دانش آموزان روستایی که موفق به حضور در کلاس ها و ارتقا به پایه بالاتر نبوده اند در سطوح مناطق و نواحی برنامه ریزی شده است که فرصت ناشی از اجرای تفاهم نامه در قالب فعالیت های جهادی و داوطلبانه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در مناطق و مدارس مذکور تا شهریورماه منجر به جبران این کاستی خواهد شد.
او گفت : این طرح درمدارس ابتدایی کشور، برای تمامی دانش آموزان دارای سطوح عملکرد ، نیازبه آموزش وتلاش بیشتر لازم الاجرا است.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود : بازده زمانی اجرای برنامه ازروزشنبه 19تیرماه تا روزچهارشنبه 3شهریورماه، به میزان 2جلسه آموزشی درهرهفته، جمعاً 14جلسه آموزشی است .
قاسمی تاکید کرد : راهبران آموزشی در این راستا نقش نظارت بر این طرح در سطح منطقه و روستاها داشته باشند و فرآیند جبران و تثبیت یادگیری را به طور مستمر پی گیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار