معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز:

مهمترین هدف از برگزاری مسابقات علمی-پژوهشی، تثبیت یادگیری دانش آموزان است

کرج (پانا) -معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرزدر افتتاحیه نهمین دوره مسابقات علمی-پژوهشی استان البرز که به میزبانی پژوهش سرای ملاصدرا ناحیه 4 کرج برگزار شد، گفت: مهمترین هدف از برگزاری مسابقات علمی-پژوهشی، تثبیت یادگیری دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۰۶۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین هدف از برگزاری مسابقات علمی-پژوهشی، تثبیت یادگیری دانش آموزان است

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، عباس سلطانیان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در آئین افتتاحیه نهمین دوره مسابقات علمی-پژوهشی استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور دانش آموزان و همکاران در همایش و تبریک میلاد خجسته بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مهمترین هدف از برگزاری مسابقات علمی-پژوهشی، تثبیت یادگیری دانش آموزان است و این مسابقات موجب تقویت آموخته ها و افزایش عمر آنها خواهد شد.

وی در ادامه افزود: حاکم کردن پژوهش محوری بر فرآیند یاددهی و یادگیری یکی از مقوله های اساسی در آموزش و پرورش است و دانش آموزان با شرکت در این مسابقات استعدادهای خودشان را بهتر می شناسند.

سلطانیان در ادامه گفت: با حضور دانش آموزان در این گونه مسابقات تفکر، خلاقیت و مهارت آفرینی در آنها شکوفا شده و سنین پایین کار تیمی، گروهی و زندگی کردن کنار یکدیگر را یاد گرفته و با پژوهش و مراحل آن آشنا خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار