اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز

راهیابی ۵۱ نفر از دانش آموزان برگزیده قرآنی شهر تهران به مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

تهران(پانا) - مهدی نعیمی؛ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهر تهران، از راهیابی ۵۱ نفر از دانش آموزان نخبه قرآنی شهر تهران به مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت ونماز در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی ۵۱ نفر از دانش آموزان برگزیده  قرآنی  شهر تهران به مرحله نهایی  سی و نهمین دوره مسابقات کشوری  قرآن، عترت و نماز

نعیمی ضمن اعلام این خبر گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت ونماز دانش آموزان سراسر کشور در دو بخش آوایی به میزبانی استان خراسان رضوی (مشهد مقدس) در هفته آخر تیرماه در رشته های قرائت قران کریم (تحقیق و ترتیل)، اذان، مداحی و حفظ (عمومی، ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء وکل قرآن کریم) و بخش پژوهشی به میزبانی استان سمنان در هفته اول مرداد ماه در رشته های تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز در بستر فضای مجازی و در دو جنسیت دختران و پسران برگزار می شود. که ۵۱ نفر از دانش آموزان برگزیده نخبه قرآنی شهر تهران به مرحله نهایی راه یافتند.

لازم به ذکر است در مرحله اول به صورت ارسال فایل دانش آموزان شرکت کردند که پس از داوری نفرات برتر در مرحله دوم بصورت آنلاین و مجازی شرکت می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار