احتمال تغییر نحوه نمایش توئیت‌ها در تایم لاین توئیتر

تهران (پانا) - یک مهندس فعال در شبکه‌های اجتماعی پس از مهندسی معکوس در کدهای توئیتر، از تغییر قالب نمایش توئیت‌ها در تایم لاین این پلتفرم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
احتمال تغییر نحوه نمایش توئیت‌ها در تایم لاین توئیتر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ام یو او؛ جین مانچون وونگ، مهندس معکوس شبکه‌های اجتماعی به تازگی تغییراتی را در توئیتر کشف کرد. او پیش‌تر نیز قابلیت تیک آبی توئیتر را قبل از معرفی شناسایی کرده بود. این مهندس با انتشار تصاویری تغییر نحوه نمایش توئیت‌ها در تایم لاین را نشان داد. در این تغییر، نام کاربر در کنار آی دی او و تاریخ و ساعت توئیت هم در دو خط جدا نمایش داده می‌شود. همچنین فضای خالی و فاصله بین متن، آیکون‌ها و ... افزایش پیدا کرده و تمامی این موارد در همه دستگاه‌ها در یک خط و پیوسته قرار دارند.

تغییری که به نفع دستگاه‌های با نمایشگر کوچک است

در حالی که وونگ در ابتدا تصور می‌کرد این یک تغییر فقط جنبه ظاهری دارد، اما برخی ادعا می‌کنند که این حالت جدید نمایش توئیت‌ها می‌تواند موجب شود که همه اطلاعات کاربر به صورت صحیح نمایش داده شوند، خصوصا که برخی از کاربران نام کاربری طولانی دارند. به عنوان مثال اگر کاربر از توئیتر در دستگاه‌های کوچک استفاده می‌کند، نمی‌تواند نام کامل و آیدی کاربران را ببیند و توئیتر قسمتی از آن را نمایش نمی‌دهد.

این تغییرات حاشیه اطراف تصاویر را از بین می‌برد و لبه‌های تصویر به صفحه نمایش می‌رسند که ظاهر تایم لاین توئیتر را به فیسبوک شبیه می‌کند. در این تایم لاین جدید، تصویر کاربر در کنار متن نیست و بالاتر از آن قرار دارد. طراحی جدید روی پاسخ‌ها تاثیری ندارد و خط خاکستری برای اتصال پاسخ به توئیت اصلی همچنان وجود خواهد داشت.

آیا توئیتر این تغییر را اعمال می‌کند؟

هنوز مشخص نیست که آیا توئیتر تصمیمی برای تغییر نمایش توئیت‌ها در تایم لاین دارد یا اینکه این تغییر فقط بخشی از تغییرات بزرگ‌تر در این شبکه اجتماعی است. اما باتوجه به مشکلاتی که اکنون در دستگاه‌های قدیمی با صفحه نمایش کوچک وجود دارد، تغییر نحوه نمایش توئیت‌ها در تایم لاین می‌تواند خبر خوبی برای کاربران این شبکه اجتماعی پر کاربر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار