نشست اعضاء مجلس دانش‌آموزی استان همدان بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد

همدان (پانا) - نشست اعضاء مجلس دانش‌آموزی استان همدان با موضوع نقد و بررسی مسایل آموزشی و ارائه راهکارهای اجرایی بصورت ویدئوکنفرانسی با حضور رییس سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست اعضاء مجلس دانش‌آموزی استان همدان بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد

در این نشست رضا میرزایی، رییس سازمان دانش آموزی استان همدان، ضمن قدردانی از زحمات معلمان، دبیران و کادر آموزشی در سال تحصیلی گذشته که با چالشهای متعدد بخاطر همه گیری ویروس کرونا روبرو بودند، مجلس دانش آموزی را فرصتی مناسب برای مشارکت دانش آموزان در مدیریت اجرایی آموزش و پرورش دانست و گفت: مجلس دانش آموزی پل ارتباطی دانش آموزان با مدیران آموزش و پرورش است.

میرزایی در موضوع جلسه که نقد و بررسی مسایل آموزشی سال گذشته بود گفت: در سال گذشته خانواده ها، معلمان و دانش آموزان با چالش های عمده ای مواجه شدند. از جمله نبود ارتباط چهره به چهره دانش آموز با معلم، نبود ارتباط عاطفی بین آنها، عدم حفظ تمرکز درسی، کاهش یادگیری، وجود اضطراب، بی تحرکی، افسردگی و آموزش یکسویه.

در ادامه دانش آموزان منتخب مجلس دانش آموزی استان به بیان دیدگاه ها و نظرات از جمله، عدم اعتماد معلمان به دانش آموزان، تدریس حجم زیادی از دروس در هر جلسه و زمان کم به دانش آموزان، هزینه زیاد اینترنت، پرداخت شهریه به مدارس، متناسب نبودن سطح داشواری امتحانات با کلاس های غیرحضوری، عدم تدریس کامل کتاب، پایین بودن سرعت اینترنت، ترک تحصیل بعضی دانش آموزان، ایجاد افت تحصیلی، سختگیری های بعضی معلمان، برگزاری کلاس در زمان خارج از تایم آموزش و ... خود پرداختند.

در این نشست دانش آموزان از تلاش های معلمان قدردانی کردند و طرح مشکلات موجود را برای بهتر شدن وضعیت کیفی و کمی آموزش در سال آینده دانستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار