کاظمی: تعدادی درخواست‌ ابطال نتایج انتخابات شوراها دریافت کرده‌ایم

شوراهای اسلامی در دور جدید به طور رسمی از ۹ مرداد کار خود را آغاز می‌کنند

تهران (پانا) - رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اسلامی شهر و روستا خبر داد زمان رسیدگی به شکایات درباره نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به پایان رسیده و هیئت‌های عالی نظارت استانی در حال جمع‌بندی گزارشات هستند.

کد مطلب: ۱۱۹۹۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: تعدادی درخواست‌ ابطال نتایج انتخابات شوراها دریافت کرده‌ایم

به گزارش هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، سیدحمیدرضا کاظمی درباره تایید نتایج انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: نتایج انتخابات در اکثر شهرها تایید شده و در شهرهای بزرگ کشور گزارش تخلف و ابطالی تاکنون وجود نداشته اما از شنبه آینده جلسات جمع بندی نهایی گزارشات در هیئت مرکزی آغاز خواهد شد و آمار نهایی به وزارت کشور ارسال می‌شود.

وی افزود: پایان روز دوشنبه 21 تیر، مهلت قانونی بررسی شکایات در هیئت‌های عالی نظارت استانی به پایان رسید و تعداد معدودی درخواست ابطال نتایج انتخابات به هیئت مرکزی از سوی هیئت‌های عالی ارائه شده است که باید دلایل و مستندات بررسی و رسیدگی شود و در نهایت اعلام نظر صورت گیرد.

وی یادآور شد: پس از طی این مرحله، شوراهای اسلامی در دور جدید به طور رسمی از 9 مرداد کار خود را آغاز می‌کنند و براساس قانون جدید این دوره شوراها نسبت به دور پنجم کمی زودتر تشکیل می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار