اقدامات مخابرات منطقه آذربایجان غربی برای جلوگیری از بروز اختلالات مخابراتی در زمان قطعی برق

ارومیه (پانا) - معاون شبکه مخابرات منطقه آذربایجان غربی از برنامه ریزی دقیق مخابرات منطقه آذربایجان غربی برای جلوگیری از بروز اختلالات مخابراتی در زمان قطعی برق خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات مخابرات منطقه آذربایجان غربی برای جلوگیری از بروز اختلالات مخابراتی در زمان قطعی برق

یعقوب محبعلی معاون شبکه مخابرات منطقه آذربایجان غربی با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه مخابرات منطقه برای جلوگیری از بروز اختلالات مخابراتی در زمان قطعی برق در استان گفت: در این مدت مراحل عملیات تست مجدد تمامی دیزل های نصب شده در مراکز مخابراتی استان انجام و این دیزل ها برای ارائه خدمات در زمان بروز قطعی آماده هستند.

وی افزود: همچنین سوخت لازم برای فعالیت دیزل ها تامین شده و هر هفته میزان سوخت ذخیره شده در شهرستان ها مورد بررسی قرار میگیرد، علاوه بر این 50 عدد دیزل سیار در سطح استان برای مواقع ضروری و استفاده در نقاط هاب توزیع شده است.

محبعلی خاطرنشان کرد: از بدو شروع قطعی ها، پرسنل تغذیه نیروی معاونت شبکه مخابرات منطقه آذربایجان غربی در حالت آماده باش هستند و مرخصی ها به طور کامل لغو شده است.

معاون شبکه مخابرات منطقه آذربایجان غربی همچنین از پیگیری های این معاونت برای تامین باتری های بیشتر برای مراکز شهری و روستایی خبر داد و گفت: تعدادی باتری جدید نیز علی رغم کمبودها برای استفاده در مراکز وسایت های مخابراتی تامین شده است.

وی گفت: همچنین هماهنگی های لازم با شرکت برق آذربایجان غربی انجام گرفته تا در صورت عدم تامین برق لازم از سوی دیزل ها، شبکه برق متصل به مراکز مهم مجددا وصل شود.

محبعلی همچنین از راه اندازی دیزل دوم مرکز پیام ارومیه به عنوان مهم ترین مرکز مخابراتی مرکز استان خبر داد.

معاون شبکه مخابرات منطقه آذربایجان غربی برگزاری مانورهای مختلف در ادارات شهرستانی مخابرات منطقه آذربایجان غربی، لغو مرخصی و آماده باش مدیران ادارات و تامین برق سیستم های سرمایشی توسط دیزل ها را از جمله دیگر تدابیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی برای پیشگیری از بروز اختلالات در زمان قطعی برق عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار