استاندار یزد با حضور در سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد

مشارکت مجموعه‌های صنعتی بزرگ در مدرسه سازی

تهران (پانا) - محمد علی طالبی استاندار یزد در آیین امضای تفاهم نامه مشارکت در ساخت ۱۴ مدرسه در شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان گفت از ابتدای سال جاری به طور متوسط هر هفته ساخت یک مدرسه را کلنگ زنی کردیم.

کد مطلب: ۱۱۹۹۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت مجموعه‌های صنعتی بزرگ در مدرسه سازی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، محمد علی طالبی استاندار یزد در آیین امضای تفاهم‌نامه ساخت 14 مدرسه با مشارکت خیرین استان یزد ضمن تقدیر از تلاش‌های سازمان نوسازی مدارس کشور و دکتر رخشانی مهر که نقش بسزایی در توسعه فضاهای آموزشی کشور به ویژه یزد داشته اند، گفت: طرح هرکارخانه، یک مدرسه که سال گذشته با ابتکار خیرین استان یزد آغاز شد،ظرفیت خوبی را در اختیار آموزش و پرورش قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون تقریبا هر هفته یک فضای آموزشی در استان کلنگ زنی شده است تاکید کرد: گرایش خیرین استان یزد به مشارکت در عرصه مدرسه سازی رشد قابل توجهی داشته و همین امر نیز موجب فزایش فعالیت های عمرانی در حوزه ساخت وبازسازی مدارس شده است.

طالبی با بیان اینکه مجموعه های عظیم و هلدینگ‌های صنعتی ظرفیت بسیار خوبی برای مشارکت در مدرسه سازی دارند ، خواستار انعقاد یک تفاهم نامه با صنایع و معائن استان به منظور مشارکت در امر ساخت، توسعه و تجهیز هنرستان‌ها شد.

استاندار یزد به لزوم توجه بیشتر به هنرستان ها اشاره و تصریح کرد عدم وجود نیروی کار ماهر و فنی یک معضل جدی در این استان است که ضرورت دارد و با توسعه و تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای این مساله را حل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار