در گفت وگو با پانا
مصباح: در تعیین زمان اکران نقشی نداریم
امیدواریم صداوسیما برای تبلیغ سینما کمک کند/ اعتماد مردم به سینما برگشته است/ پوست را برای رونق سینما اکران می کنیم
تهران (پانا) - تهیهکننده فیلم سینمایی «پوست» معتقد است ترکیب فیلمهای روی پرده هم جالب است و به نظر میرسد که فیلم سینمایی «پوست» با توجه به ژانرش که عاشقانه و ترسناک است، بتواند در کنار فیلمهای اجتماعی و کمدی، ترکیب خوبی را رقم بزند.
در آخرین جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد که فیلم سینمایی «پوست» ساخته برادران ارک و به تهیهکنندگی محمدرضا مصباح از ابتدای محرم روی پرده برود.
محمدرضا مصباح تهیهکننده فیلم سینمایی «پوست» درباره زمان اکران این فیلم به خبرنگار پانا گفت: «برای اینکه سهمی در رونق سینمای ایران داشته باشیم، برای اکران فیلم سینمایی «پوست» اعلام آمادگی کرده بودیم اما ما زمان اکران را تعیین نمیکنیم و شورای صنفی نمایش زمان اکران را مشخص میکنند.»
وی در پاسخ به اینکه چقدر مساله فروش فیلم مهم است و آیا امیدی به رونق سینماها دارد، اظهار کرد: «مساله فروش فیلم برای ما مهم است و استنباط مان این است که در شرایط جدید، مردم در حال آشتی با سینما هستند و با توجه به اکران چندین فیلم روی پرده، سینماها به سمت رونق گرفتن رفتهاند. به اعتقاد من سال آینده سال سینما است و شاهد اتفاقات خوبی در سینما خواهیم بود چراکه با توجه به حس و حالی که الان دیده میشود، به نظر می رسد مردم اعتمادشان به سینما بازگشته است.»
مصباح تصریح کرد: «ترکیب فیلمهای روی پرده هم جالب است و به نظر میرسد که فیلم سینمایی «پوست» با توجه به ژانرش که عاشقانه و ترسناک است، بتواند در کنار فیلمهای اجتماعی و کمدی، ترکیب خوبی را رقم بزند.»
وی درباره استقبال از فیلم «پوست» در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر و اینکه آیا شاهد چنین استقبالی در اکران خواهد بود، گفت: «من فکر میکنم بخش عمدهای از مخاطبان جشنواره فیلم فجر مخاطبان حرفهای هستند که سینما را جدی پیگیری میکنند اما وقتی بازخورد مثبت و مهمی را از مخاطبان جشنواره فجر دریافت کردیم، طبیعتاً احساس میکنیم و معتقدیم که در اکران عمومی نیز با چنین استقبالی ماجه خواهیم شد. همچنین با توجه به قلّت ژانری در سینمای ایران و عدم پرداخت مناسب به ژانرهای فولکور و محلی، به نظر می رسد اشتیاق مردم نسبت به «پوست» زیاد باشد.»
تهیهکننده «پوست» در پایان بیان کرد: «امیدواریم صداوسیما نیز به عنوان رسانه ملی بتواند برای سینمایی که در حال ورشکستگی است در عین حال میتواند حال و روز مردم را بهتر کند، تبلیغات گستردهای انجام دهد و با این وجود میتوانیم شاهد حضور مردم در سالنهای سینما پس از این دوران سخت بیماری با حفظ موارد بهداشتی باشیم.»
ارسال دیدگاه