معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

افزایش 437 درصدی مشمولان بازنشستگی در سال 1400

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درسومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت برای حفظ تراکم فعلی کلاس‌ها در سال جاری، شهرستان‌های استان تهران به 4070 نیروی جدید نیاز دارد که باید به همین تعداد همکار فرهنگی استخدام شوند و شروع به کار کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۹۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 437 درصدی مشمولان بازنشستگی در سال 1400

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این نشست یوسف بهارلو، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با بررسی اطلاعات مشمولان بازنشستگی سال 1400 به عدد 4460 می‌رسیم. این آمار در سال 99 به تعداد 1021 نفر بوده است و شاهد افزایش 437 درصدی نسبت به سال قبل هستیم.

بهارلو تأکید کرد: این کمبود نیرو در سطح پایین‌ تری در سال قبل هم وجود داشته که با توجه به برگزاری غیر حضوری کلاس‌ها تا حدودی پوشش داده شده است ولی در صورت برگزاری کلاس‌های حضوری درسال تحصیلی جدید باید نیروی انسانی بیشتری تأمین گردد .

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: برای تأمین نیروی انسانی پیشنهاداتی نیز ارائه دادیم از جمله این موارد می‌توان به اخذ مجوز جذب نیروهای مجرب از مراکز آموزشی و مدارس غیردولتی بصورت حق التدریس آزاد و یا خرید خدمات آموزشی به تعداد 2500 نفر در سال تحصیلی 1401-1400 در مقابل سهمیه 850 نفری سال قبل و بومی گزینی و یا تخصیص امتیاز ویژه به ساکنین مناطق شهرستان‌های استان تهران در آزمون استخدامی سال 1400 اشاره نمود . همچنین باید ورود از سایر استانهابه کلانشهر تهران ازطریق مناطق شهرستان‌های استان تهران صورت پذیرد و خروج نیروها از آموزش و پرورش به سایر دستگاه‌ها محدود شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار