برگزاری مراسم تقدیر از معلمان و مدیران غیردولتی نمونه شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان و مدیران غیردولتی نمونه استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تقدیر از معلمان و مدیران غیردولتی نمونه شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اکبر قنبری گفت: در راستای اجرایی شدن هدف عملیاتی 10 سند تحول بنیادین مبنی بر برنامه‌ریزی و بکارگیری امکانات و فرصت‌های اجتماعی برای اعتلای فرهنگ عمومی در تکریم و پاسداشت مقام معلم در بخش غیردولتی،همکاران معرفی شده از سوی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های تابع شاغل در بخش غیردولتی را که 21 نفر معلم سرآمد و 21 مدیر سرآمد برتر در حوزه غیردولتی می‌باشند در محل اردوگاه شهید منتظری شهریار مورد تقدیر قرار گرفتند.

او گفت: این برنامه با نگاه به جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید و با هدف افزایش انگیزه معلمان و مربیان و توجه به شایستگی‌های ایشان که از راهکارهای راهبردی سند تحول می‌باشد برنامه‌ریزی و اجرا شد.

در ادامه این مراسم، برنامه با رویکرد بررسی چالش‌ها و جمع‌بندی دغدغه‌های معلمان بخش غیردولتی و با توجه به سیاست‌های راهبردی اداره مشارکت‌های مردمی استان مبنی بر بهره گیری از اندیشه معلمان، ظرفیت بالقوه مدیران پرسش و پاسخ در حوزه‌های تخصصی صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار