کرونا باردیگر از جامعه فرهنگیان خراسان جنوبی قربانی گرفت

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت خبر تلخ درگذشت معلمی دلسوز، مهربان، مؤمن و متعهد با دستان دیو زشت سیرت، قاتل و بی رحم کرونا، دیگر بار جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان را آزرده خاطرکرد و به سوگ نشاند.

کد مطلب: ۱۱۹۹۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کرونا باردیگر از جامعه فرهنگیان خراسان جنوبی قربانی گرفت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی، صبح امروز، در پیام تسلیت خود، در گذشت این معلم فداکار را تسلیت و تعزیت گفت.

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است:

درگذشت معلم مانوس با علم، پوینده طریق آموزش و آموزگاری مخلص و بااخلاق در آموزش و پرورش استان، مرحومه سعیده محسنی گمبجی، دبیر دبیرستان نمونه زهرا مزروعی شهرستان بیرجند موجب تالم اینجانب و تاثر و اندوه جامعه معلمان، دانش آموزانِ آن عزیز سفرکرده و فرهنگیان استان، به ویژه مردم شهرستان بیرجند، مدیران و دبیران دبیرستان های زهرا مزروعیم شد.

بی تردید روحیه فداکاری، وظیفه‌شناسی و اهتمام خانم محسنی به امر آموزش حتی در سخت‌ترین شرایط اقدامی تحسین‌برانگیز و الهام‌بخش بود که به‌یقین در حافظه جمعی مردم قدرشناس بهارستان علم و ادب برای همیشه باقی خواهد ماند.

این جانب درگذشت معلم عاشق تعلیم و تربیت، که در شرایط سخت کرونا، مظلومانه و بی دفاع به مقابله با بیماری منحوس کرونا برخاسته و زحمات فراوانی در راه تعلیم و تربیت دانش آموزان این سامان کشید و نهایتا با ابتلای به ویروس کرونا تسلیم مشیت الهی شد، را به معلمان، فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده محترم تسلیت عرض کرده و از آستان خداوند سبحان، برای آن سفر کرده، رحمت واسعه و رضوان الهی و برای خانواده و بازماندگان محترم، عافیت، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار