دیدار کارشناسان سازمان دانش آموزی خراسان شمالی با معاون پرورشی و فرهنگی استان

بجنورد (پانا) -رییس ، معاون و کارشناسان سازمان دانش آموزی با معاون پرورشی وفرهنگی استان خراسان شمالی دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۹۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار کارشناسان سازمان دانش آموزی خراسان شمالی  با معاون  پرورشی و فرهنگی استان

رییس و معاون، و کارشناسان حوزه سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با حضور در سالن جلسات پرورشی بامعاون پرورشی وفرهنگی جدید آموزش و پرورش استان خراسان شمالی دیدار کردند.

در این دیدار محمد عقیقی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان به ارائه گزارش عملکرد در خصوص این حوزه پرداخت و حوزه پرورشی را از موثرترین حوزه ها در مجموعه آموزش و پرورش دانست که تا به امروز برنامه های بسیاری زیادی در این بخش برگزار شده است.

در ادامه دیدار عقیقی ضمن تقدیر از زحمات همکاران محترم تاکید کرد: فرصت های پیش رو در آموزش و پرورش بسیار مغتنم و حائز اهمیت است ، لذا همکاران می بایست از تمام ظرفیت های موجود به منظور ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات در آموزش و پرورش استفاده نمایند.

وی در ادامه ی بیانات خود افزود: محور فعالیت ها در اموزش و پرورش به گونه ای باشد که در آستانه بازگشایی مدارس شاهد آرامش و رفاه حال دانش آموزان و همکاران عزیز باشیم.

مجید مصباح رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب جناب عقیقی معاونت پرورشی وفرهنگی استان خراسان شمالی ، با اشاره به تشکل های سازمان دانش آموزی، گفت: سازمان دانش آموزی در بخش آموزش های تشکیلاتی و مهارت های زندگی گام های اساسی را در قالب پیشتازان پسر و دختر برداشته است.

وی با اشاره به نمایندگی خبرگزاری پانا استان خراسان شمالی ، بیان کرد: ما در سازمان دانش آموزی در قالب خبرگزاری پانا استعدادهای خبرنگاری را در سراسر استان شناسایی و کارگاه هایی مجازی را در این حوزه برگزار کرده ایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار