دبیر شورای پروژه مهر آذربایجان شرقی:

ضرورت آمادگی لازم برای تمامی وضعیت‌های آموزشی در مدارس

تبریز (پانا) - شورای پروژه مهر آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی در دفتر معاون آموزش متوسطه استان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آمادگی لازم برای تمامی وضعیت‌های آموزشی در مدارس

عاشور اکرمی در این جلسه گفت: برنامه ها و تکالیف پروژه مهر بر اساس زمانبندی و فرآیندی پیش بینی شده و لازم الاجرا است و ضرورت دارد آمادگی کافی و لازم برای تمامی وضعیت های آموزشی حضوری و غیرحضوری برای سال آتی تحصیلی داشته باشیم.

بر اساس تاکید معاون آموزش متوسطه و دبیر شورای پروژه مهر استان، مسائل بهداشتی مدارس و ساماندهی و بهینه سازی این بخش ها مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه تمرکز لازم برای اجرای دستورالعملهای ثبت نام براساس مصوبات این بخش صورت گیرد، بیان کرد: تدابیر لازم برای برگزاری آزمون نمونه دولتی در روزهای آتی اتخاذ و مد نظر قرار گیرد.

اکرمی اظهار کرد: تدابیر لازم برای ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی به جد پیگیری و در اولویت مناطق و نواحی قرار گیرد.

عطایی نیز در ادامه گفت: در مجموع، برنامه ریزی لازم برای آموزش کارکنان برای سال جدید تحصیلی در حال پیگیری است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع ابراز کرد: با عنایت به ثبت سامانه ای کتب درسی، انتظار می‌رود مدیران مدارس بیش از پیش به موضوع ورود پیدا کنند.

کامیار قهرمانی فرد در ادامه جلسه معاون آموزش ابتدایی استان اظهار کرد: اختلال در ثبت اطلاعات دانش آموزان در سامانه های پادا و سیدا، از چالش‌های اساسی امروز در بحث ثبت نام است.

اکبریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراغه نیز طی گزارشی اعلام کرد: از چالش های مهم دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان آمار بالای کلاسهای چند پایه در منطقه است و سامانه جدید پادا نقاط ضعف و قابل تاملی بوده که نیازمند توجه بیشتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار