برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور با حضور ۳۳۰ شرکت کننده و ۱۷ داور به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور

حسین شادکام، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: خدا را شاکریم که به برکت همجواری با مضجع نورانی حضرت رضا علیه السلام، توفیق میزبانی از مسابقات معنوی قرآن عترت و نماز، چندین سال است که به استان خراسان رضوی سپرده می شود و این مایه افتخار و مباهات است.
وی ادامه داد: همکاران ما در این عرصه تلاش های زیادی داشتند، این مسابقات با حضور ۳۳۰ شرکت‌کننده، ۱۷ داور و ۱۰ کمیته اجرایی برگزار شد، اگر چه برگزاری مسابقات قرآن به صورت مجازی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بی سابقه بوده و قبلاً این مسابقات حضوری برگزار می‌شد، اما از سال گذشته، برای اولین بار مجبور شدیم در زیست بوم جدید مسابقات را به صورت مجازی برگزار کنیم.
وی اظهار کرد: تجربه سال قبل کمک کرد که کار با کیفیت بیشتری انجام شود و قبل از اجرا، کارهای آزمایشهای متعددی انجام شد که در روز مسابقات شرکت کنندگان تنها دغدغه کیفیت کار خود و موضوعات مسابقه را داشته باشند، مسابقات با کیفیت خوب برگزار شد.

شادکام گفت: امیدواریم که شرکت کنندگان و داوران عزیز به برگزار کنندگان مسابقات نمره قبولی بدهند و ما بتوانیم در این عرصه و تلاش قرآنی سربلند باشیم و برای برگزاری مسابقات دانش آموزی آماده شویم.

این مراسم امروز از شبکه قرآن صدا و سیما و شبکه شاد پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار