مشهد آماده میزبانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور است

مشهد(پانا)- نایب رئیس ستاد اجرایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان از آمادگی مشهد مقدس برای میزبانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مشهد آماده میزبانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز  دانش‌آموزان کشور است

به گزارش ستاد خبری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور، حسین شادکام معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی و نایب رئیس ستاد اجرایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در بخش آوایی در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه؛ حفظ 5 جزء، حفظ 10جزء، حفظ 20جزء و حفظ کل قرآن کریم در جنسیت پسران و دختران و اذان و مداحی ویژه پسران، از تاریخ 26 الی 29 تیرماه، به صورت مجازی به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.
وی افزود: تمهیدات لازم برای ارتباط با دانش آموزان شرکت کننده بصورت برخط فراهم شده است.
وی ادامه داد: با‌ در نظر گرفتن تجربه برگزاری در سال گذشته، جهت رفع نقایص احتمالی در کلیه رشته های مسابقات در حضور داوران، مکان های برگزاری مسابقات با امکانات پخش صدا و تصویر با کیفیت تدارک دیده شده است.
همه ساله این استان میزبانی مسابقات قرآنی را داشته است و این دوره از مسابقات مانند سال گذشته به دلیل محدودیت های ایجاد شده به صورت مجازی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار