«تهران جوادیه است» کاری از رادیو تهران

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران به مناسبت پاسداشت سالروز شهادت امام جواد(ع) با ویژه برنامه«تهران جوادیه است» همراه مخاطبان است.

کد مطلب: ۱۱۹۸۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
«تهران جوادیه است» کاری از رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ «تهران جوادیه است» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) روی آنتن می رود.

این ویژه برنامه شنبه و یکشنبه(19 و 20 تیرماه) به مناسبت شهادت امام جواد(ع) ساعت 17 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود.

«تهران جوادیه است» در قالب مجله ای با بخش های متنوع و مختلف پیرامون موضوعاتی بر محور جود و کرم امام جواد(ع) تدارک دیده شده است. در این برنامه با تهیه گزارش هایی از محله جوادیه در کنار آیتم های دیگر به موضوع کرامت و بخشندگی خواهد پرداخت.

نقل داستان های کوتاه از زندگی امام جواد(ع )، بخش های کارشناسی و سخنرانی بزرگان از قسمت های دیگر این ویژه برنامه است. مضمون اصلی تهران جوادیه است درباره جود و کرامت و بخشندگی است که همراه با موضوعات اصلی برنامه که شامل فضایل و مناقب امام جواد (ع) می شود با ارائه تفاوت جود و کرم، گزارش، مصاحبه و سخنرانی تقدیم مخاطبان می شود.

تهیه کننده و نویسنده رضا صفری، گوینده سعید بارانی و راوی مهدی رستمی است.

شبکه رادیویی تهران همچنین از برنامه های "پارک شهر"، "تهران من"، "تیک تاک"، "سعادت آباد" و "تالار وحدت" شهادت امام محمد تقی(ع) را گرامی می دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار