با هدف ترویج ازدواج آسان در شرایط کرونایی؛

۳۴ زوج سیستان و بلوچستانی راهی خانه بخت شدند

زاهدان (پانا) - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت با هدف تسهیل در امر ازدواج زوج‌های جوان، ۳۴ زوج در سیستان و بلوچستان با همت بسیج جامعه زنان سپاه سامانه به خانه بخت رفتند.

کد مطلب: ۱۱۹۸۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
۳۴  زوج سیستان و بلوچستانی راهی خانه بخت شدند

به گزارش روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، آذر کیخا با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری نهضت کمک‌های مومنانه اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون چندین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در استان برگزار شده است.

وی گفت: در خرداد ماه سال جاری هزار و 776 بسته معیشتی، هزار و پنج بسته لوازم و مواد بهداشتی، هزار و 312 عدد ماسک بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در سطح استان توزیع شده است.

کیخا افزود: توزیع 25 بسته گوشت، اهدای 38 دست پوشاک و 95 جفت کفش و همچنین توزیع 100 کیلو شیرینی از دیگر خدمات ارائه شده در اجرای این رزمایش بوده است.

این مسئول با اشاره به این نکته که سپاه و بسیج در هر عرصه و شرایطی حامی محرومان و نیازمندان در جامعه بوده و با همراهی و سخاوتمندی خیران در استان تلاش شده مشکلات مردم رفع و حل شود ادامه داد: با همت و همراهی خیرین بیش از 14 میلیون تومان طی یک ماه به رزمایش کمک‌های مومنانه اهداء شد.

کیخا با بیان اینکه کرونا هم تهدید است و هم فرصت تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا و راهی کردن زوج‌های جوان به خانه بخت بسیج و سپاه از این فرصت جهت امر ازدواج آسان استفاده کرد و به منظور تسهیل ازدواج جوانان و خدمت رسانی به خانواده‌های دارای فرزندان مجرد، طرح تسهیل ازدواج جوانان به همت سازمان بسیج مستضعفین اجرا و در این طرح زمینه تحقق ازدواج زوج‌های جوان فراهم می شود.

وی ادامه داد: به منظور تسهیل در امر ازدواج جوانان سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان 28 سری جهیزیه را توزیع و 34 زوج جوان را با با مراسم ازدواج آسان در خرداد ماه سال جاری راهی خانه بخت کرده است.

وی با اشاره به شرایط کنونی بیماری کووید ۱۹ در استان که به شدت در حال شیوع است ادامه داد: با بالا رفتن میزان ابتلا مردم به ویروس منحوس کرونا و درگیر شدن بسیاری از خانواده ها به این بیماری بسیج جامعه زنان در اقدامی خداپسندانه به کمک گروه های جهادی خواهر 2 هزار و 700 پرس غذای گرم طبخ و 50 قرص نان پخت و بین نیازمندان را توزیع کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان افزود: با توجه به شرایط موجود اهمیت کار جهادی و ‏انقلابی بیشتر مشخص و نمایان شده و گروه های جهادی برای مبارزه و مقابله با تهدیدات و خطرات این ویروس با ‏تمام توان به میدان آمدند.‏

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار