در پیک پنجم کرونا؛

ساعت کاری 4 دانشگاه بزرگ اعلام شد

تهران (پانا) - با توجه به آغاز پیک پنجم کرونا 4 دانشگاه علم و صنعت، شریف، الزهرا و تربیت مدرس ساعت کارخود را اعلام کردند.‌

کد مطلب: ۱۱۹۸۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ساعت کاری 4 دانشگاه بزرگ اعلام شد

شیوع موج پنجم کرونا، دانشگاه‌ها را نیز با شرایط جدید کاری روبه‌رو کرده است. در این میان، برخی دانشگاه‌ها خبر از دورکاری کارکنان خود داده‌اند و برخی دیگر، ساعات کار کارکنان را کاهش داده‌اند.

دانشگاه علم و صنعت نیز در همین راستا اعلام کرد: بر اساس اعلام استانداری تهران، ساعت کار دانشگاه تا پایان مرداد ماه از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۳:۳۰ است.

همچنین پیش از این دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده بود که فعالیت یک سوم از کارکنان این دانشگاه، به صورت حضوری و دو سوم دیگر بنا به تشخیص مسئولین واحدها به صورت دورکاری و از منزل صورت می‌پذیرد.

طبق اعلام دانشگاه تربیت مدرس نیز کلیه فعالیت‌های اعضای هیأت علمی این دانشگاه اعم از آموزشی، پژوهشی، حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان همچنان به صورت مجازی خواهد بود و فعالیت اداری تمامی کارمندان در واحدهای مختلف به صورت دورکاری است.

همچنین، دانشگاه الزهرا اعلام کرد که تا پایان تیر ماه سال جاری، کلیه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، اجرایی، اداری و مالی کلیه واحدهای این دانشگاه از جمله معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دانشکده‌ها بصورت مجازی و حضوری (با ظرفیت یک دوم اعضای غیر هیات علمی) دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار