در رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در ترکیه رقم خورد؛

آزادکار ناشنوای مازندرانی بر سکوی سوم جهان ایستاد

ساری (پانا) - جوان آزادکار ناشنوای مازندرانی با کسب مدال برنز، عنوان سومی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان ناشنوایان مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در ترکیه را به دست آورد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آزادکار ناشنوای مازندرانی بر سکوی سوم جهان ایستاد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش ناشنوایان، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بخش جوانان که از ظهر سه شنبه 15 تیرماه در استانبول ترکیه آغاز شده بود با قهرمانی روسیه، نائب قهرمانی ترکیه و کسب مقام سومی تیم ملی جوانان آزاد ناشنوای ایران به پایان رسید.

علی مومیوند دانش آموز ناشنوای افتخار آفرین مدرسه ناشنوایان امام صادق(ع) ساری در این مسابقات مدال برنز را برای کشورمان به دست آورد.

وی در وزن 65 کیلوگرم در اولین دیدار خود موفق شد حریف قزاقستانی خود را 9 بر 0 شکست دهد. در دومین مسابقه خود برابر کشتی گیر میزبان 5 بر 5 مساوی شد و به دلیل دریافت اخطار، بازنده اعلام شد. در دیدار مقابل کشتی گیر روس 10 بر 0 شکست خورد و در دور بعدی 12 بر 2 برابر حریف اوکراین به برتری رسید و مدال برنز کسب کرد.

لازم به ذکر است مهدی رحیمی دیگر دانش آموز مدرسه امام صادق(ع) ساری که به تیم ملی کشتی ناشنوایان جهان در ترکیه اعزام شده بود به دلیل مصدومیت از ادامه مسابقه بازماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار