علیرضا کاظمی خبر داد

دعوت از معلمان مولف برای جشنواره 1401

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد درنخستین جشنواره معلمان مولف تجربیات این معلمان در اختیار سایر معلمان قرار گرفت و ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز یکی از تجربیات موثر این جشنواره بود.

کد مطلب: ۱۱۹۷۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از معلمان مولف برای جشنواره 1401

علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره معلمان مولف که در آستانه روز قلم از اردوگاه شهید باهنر و از شبکه امید سیمای جمهوری اسلامی و بستر شبکه شاد برگزار شد، در سخنانی بیان کرد: بسیار موجبات خشنودی و خوشحالی مااست که یک اتفاق خوب برای اولین بار در آموزش و پرورش رقم خورد و مورد استقبال جامعه فرهنگیان قرار گرفت.

وی افزود: ما از برگزاری نخستین جشنواره معلمان مولف چند هدف را مد نظر داشتیم که شامل، تجلیل از معلمین مولف و ارتقاء صلاحیت‌ها و شایستگی‌های آنها و کمک به انتقال دانش به کل جامعه بود.

کاظمی تصریح کرد: در این جشنوارها ۲۵۰۰ اثر در ٢۴ گروه شرکت کردند که چهار گروه زیر گروه ادبی و ۲۰ گروه علمی بود و ما از هر گروه سه رتبه برتر را انتخاب کردیم و یکی از پیامدهای این جشنواره نقش راهبری در فضای عمومی جامعه و مدرسه بود و تأثیرات زیادی در فضای عمومی جامعه جهت انتقال دانش و ثبت و ضبط تجربیات معلمان مولف داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: در این جشنواره تجربیات معلمان مولف در اختیار سایر معلمان قرار گرفت و ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز یکی از تجربیات موثر این جشنواره بود و در مجموع این برنامه انگیزه‌هایی برای سایر معلمان و دانش‌آموزان ایجاد کرد و تولید علم و دانش را در پی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: ما در روز معلم سال گذشته این جشنواره را شروع کردیم و در آستانه روز قلم اختتامیه جشنواره را در حال برگزاری داریم و از تمامی همکارانی که در این فرآیند شرکت کردند، تقدیر بعمل آوردیم.

کاظمی عنوان کرد: از تمام معلمانی که توانمندی دارند دعوت می‌کنیم خاطرات، تجربیات و ایده‌های جدید خود در حوزه علم را به رشته کتابت بیاورند و آمادگی برای جشنواره 1401داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار