درجلسه هم اندیشی برنامه های مشترک جمعیت هلال احمر و اداره آموزش و پرورش منطقه ۳ مطرح شد:

طرح ملی کمپین نذر آب برای تامین آب شرب روستاهای محروم برگزار می‌شود

تهران (پانا) - با اجرای طرح دادرس، می‌توان در هرخانواده یک نیروی امدادگر تربیت کرد که در زمان وقوع حوادث بتواند حداقل به خانواده خودش امدادرسانی کند.

کد مطلب: ۱۱۹۷۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی کمپین نذر آب برای تامین آب شرب روستاهای محروم برگزار می‌شود

جلسه هم اندیشی برنامه های مشترک جمعیت هلال احمر و اداره آموزش و پرورش منطقه ۳ برای اجرای طرح نذر آب برگزار شد.

نشستی با حضور محمدرضا صفری؛ مدیر آموزش وپرورش منطقه ۳، فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی وتربیت بدنی، مریم محمدی؛ کارشناس سلامت منطقه، حسین اشرفی، رئیس جمعیت جوانان جمعیت هلال احمر و گلکار، مسوول امور جوانان هلال احمر به منظور ایجاد همکاری و هماهنگی های لازم در خصوص برنامه های مشترک و اجرای طرح ملی کمپین مبارزه با تغییرات اقلیمی (نذر آب) در روستاهای محروم و نیز طرح دادرس برگزار شد.
در این جلسه رئیس جمعیت جوانان هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر یک جمعیت خیرخواهانه و عام المنفه است و نقش فرهنگیان برای اشاعه هدف و کارکردهای جمعیت بسیار مهم است.

وی افزود: طرح ملی کمپین مبارزه با تغییرات اقلیمی (نذر آب) در روستاهای محروم جنوب شرقی به ویژه سیستان وبلوچستان باهدف تامین آب شرب بهداشتی و اقلام معیشتی اجرا می شود واز جمعیت وسیع آموزش وپرورش جهت اجرای بهتر این طرح طلب همکاری داریم. ارائه آموزش های اولیه می تواند در زمان وقوع حادثه، موجب امدادرسانی به هنگام شود، بنابراین ما آمادگی کامل جهت آموزش کمکهای اولیه و مقابله با مخاطرات احتمالی به همکاران و دانش آموزان را به صورت غیرحضوری داریم.

صفری نیز در ادامه جلسه گفت: کمک به نیازمندان ومحرومان در هر زمینه ای اقدام نوع دوستانه ای هست و وظیفه انسانی هر فرد ایجاب می کند که در این زمینه کوشا باشد. مجموعه آموزش وپرورش منطقه ۳ تمام تلاش خود را جهت اجرای بهتر کمپین نذر آب و اطلاع رسانی به همکاران، اولیا و دانش آموزان به کار می بندد.

یار محمدی در پایان با استقبال از همکاری میان آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به پتانسیل خوب و بالای هلال احمر در خصوص ارائه آموزش های همگانی و از آنجایی که دانش آموزان بهترین جامعه هدف برای ارائه این آموزش ها هستند، با اجرای طرح دادرس ما می توانیم در هر خانواده یک نیروی امدادگر تربیت کنیم که در زمان وقوع حوادث بتواند حداقل به خانواده خودش امدادرسانی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار