با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

آیین تجلیل از مربیان نمونه و دانش‌آموزان پیشتاز شهرستان زرند برگزار شد

کرمان(پانا) - با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان، آیین تجلیل از مربیان نمونه و دانش آموزان پیشتاز شهرستان زرند در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از مربیان نمونه و دانش‌آموزان پیشتاز شهرستان زرند برگزار شد

محمود رجبی پور ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب سازمان دانش آموزی این شهرستان، از زحمات و تلاش های مربیان و مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان زرند قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: این سازمان یک تشکیلات بومی با اهدافی عالی، در جهت رشد و تقویت استعدادهای دانش آموزان است.

رجبی پور خاطرنشان کرد: مربیان بایستی در راستای اهداف عالیه سازمان یعنی تربیت اجتماعی دانش آموزان قدم بردارند و در کنار آموزش به پرورش فکر و خلاقیت دانش آموزان نیز اهتمام ورزند.

در ادامه حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند نیز ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مسئول سابق سازمان دانش آموزی، گفت: این سازمان اهدافی نظیر زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی با کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی بر اساس تعالیم عالیه اسلام ناب محمدی (ص)، ترویج الگوها و اسطوره های انقلابی اسلامی و ملی در بین دانش آموزان تقویت روحیه تعاون را در دستور کار خود دارد.

گفتنی است در پایان از مربیان نمونه و دانش آموزان پیشتاز، هیات رئیسه مجلس دانش آموزی و خبرنگاران فعال پانا شهرستان زرند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار