محدودیت تردد از استان های جنوب و جنوب شرق کشور به خراسان شمالی

بجنورد(پانا) - استاندار خراسان شمالی، با تاکید بر نحوه ادامه فعالیت کارمندان و بازگشایی تفرجگاه ها و بوستان ها در استان بر طبق دستورالعمل های وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، گفت: تردد از استان های جنوب و جنوب شرق به استان محدود شود.

کد مطلب: ۱۱۹۷۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت تردد از استان های جنوب و جنوب شرق کشور به خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری استانداری ، محمدعلی شجاعی در ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا که ۱۲ تیرماه در محل استانداری برگزار شد، افزود: هم اکنون دو شهرستان بجنورد و اسفراین در وضعیت قرمز ابتلا به بیماری کووید ۱۹هستند و باید با اعمال محدودیت ها بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

وی با بیان اینکه روزانه ترددهای فراوانی به مرکز استان از سایر شهرستان داریم، همچنین با تاکید بر مراقبت های لازم برای جلوگیری از قرمز شدن شهرستان های نارنجی استان، افزود: تمامی پروتکل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا متناسب با رنگ بندی ها باید در شهرستان ها اجرا شود.

وی گفت: برگزاری جلسات اداری، بازگشایی و تعطیلی اماکن تفریحی، مراسم و... تحت شعاع رعایت پروتکل ها متناسب با رنگ بندی شهرستان ها خواهد بود.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر نظارت جدی بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ورود افراد بیشتر به سیستم درمانی، افزود: رسانه ها، شبکه های اجتماعی و صدا و سیمای استان دستورالعمل های بهداشتی را اطلاع رسانی کنند.

شجاعی افزود: در خصوص دورکاری کارمندان، دستگاه های اجرایی که ماهیت کارشان به گونه ای است که با دورکاری ارائه خدمت امکان پذیر است ملزم به اجرای آن متناسب با رنگ بندی شهرستان ها هستند و در این مورد تشخیص مدیر لازم نخواهد بود.

وی با تاکید بر کنترل ترددها از استان های جنوب و جنوب شرق کشور به استان گفت: نیروی انتظامی و پلیس راهور تردد از این استان ها را محدود کنند.

انجام کارهای فرهنگی برای تشویق بیشتر مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نظارت بر حمل و نقل عمومی در خصوص رعایت پروتکل ها و ارائه برنامه اجرایی برای برگزاری مراسم عید قربان از دیگر تاکیدات شجاعی در این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار