در گفت‌وگو با پانا:

انبارلویی: یکدست شدن حاکمیت توهم است

هیچ فردی در قوای سه گانه یکدست فکر نمی‌کند/حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم خواهد بود

تهران(پانا) - معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی ادعاهای مطرح شده مبنی بر حرکت نظام به سوی یکدست شدن حاکمیت را توهم دانست.

کد مطلب: ۱۱۹۶۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
انبارلویی: یکدست شدن حاکمیت توهم است

محمدکاظم انبارلویی با اشاره به اینکه سید ابراهیم رییسی سامانه‌ای را برای بیان دیدگاه‌های افراد اعم از اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و... راه‌اندازی کرده تا از این طریق بتواند کابینه خود را تشکیل دهد به پانا گفت: «مهمترین اقدام و اولویت دولت سیزدهم پاسخ به مطالبات به زمین مانده معیشتی مردم است.»

وی ادامه داد: «دولت آینده به وضعیت اشتغال، حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم و گرانی توجه جدی خواهد داشت حتی در این زمینه بسیاری از اصولگرایان به ایشان توصیه و تاکیداتی داشته‌اند.»

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به ادعاهای مطرح شده توسط فعالان سیاسی درخصوص حرکت نظام به سمت یکدست شدن حاکمیت واکنش نشان داد و تصریح کرد: «چنین اظهاراتی توهم است؛ در همین انتخابات تعدد و تکثر در نوع نامزدها وجود داشت. مگر تمام نامزدهای ریاست جمهوری از یک جناح عدم احراز صلاحیت شدند که فکر کنیم همه چیز در دستان یک جناح قرار دارد؟»

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: «علاوه بر دیدگاه‌های متفاوت در حاکمیت، راه‌حل‌های مختلفی هم برای رفع مشکلات وجود دارد. بنابراین وجود نگاه‌های مختلف و متفاوت نیز در دولت آینده برای ارتباط با مجلس شورای اسلامی و قوه‌قضاییه طبیعی خواهد بود و هیچ فردی هم در قوای سه گانه یکدست فکر نمی‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار