بیمارستان رازی سراوان سطح یک اعتبار بخشی بیمارستانی کشور را کسب کرد

زاهدان(پانا) مسئول واحد نظارت و اعتبار بخشی امور بیمارستانهای علوم پزشکی زاهدان گفت بیمارستان رازی سراوان در دوره جدید اعتباربخشی بیمارستان ها درجه یک اعتبار بخشی بیمارستانی را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان رازی سراوان سطح یک اعتبار بخشی بیمارستانی کشور را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، منصوره فیروزکوهی مقدم اظهار کرد: پیش از این بیمارستان سراوان در رده بندی اعتبار بخشی بیمارستان های کشور در سطح دو قرار داشت.

وی افزود: این شاخص نشان می دهد که سرعت رشد ارائه خدمات مطلوب درمانی در بیمارستان سراوان جهش قابل توجهی داشته است به طوریکه پس ازسالها برای اولین بار توانست حائز رتبه یک شود.

مسئول واحد نظارت و اعتبار بخشی امور بیمارستانهای علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: این ارزیابی با حضور کارشناسان اعتباربخشی وزارت بهداشت و درمان در خردادماه سال جاری انجام شده است.

فیروزکوهی مقدم گفت: پروانه سطح بندی بیمارستان ها به صورت دو ساله و بر اساس نظارت ها و کارشناسی های مستمر از بیمارستان ها صادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی کارشناسان اداره نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه های علوم پزشکی به صورت مستمر و با هدف ارتقاء شاخص ها و بهبود کیفیت برای خدمت رسانی بهتر به هموطنان عزیز انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار