برگزاری نخستین کارگاه رابطین خبرگزاری پانا در قم

قم(پانا)- نخستین کارگاه توجیهی رابطین خبرگزاری پانا در استان قم، در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین کارگاه رابطین خبرگزاری پانا در قم

نخستین کارگاه توجیهی رابطین خبرگزاری پانا در استان قم، با حضور نمایندگانی از ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در سخنانی بر ضرورت تلاش و همراهی مجموعه های مرتبط آموزش و پرورش با خبرگزاری پانای استان به عنوان یکی از رسانه های مطرح کشور تاکید و خاطرنشان کرد: امروز اهمیت رسانه و فضای مجازی بر هیچ کسی پوشیده نیست و ضرورت دارد با همدلی هر چه بیشتر، اخبار متنوع رویدادهای آموزش و پرورش و تلاش های موثر همکاران، با برد بیشتری انعکاس یابد.
در ادامه، «ابوالفضل بمانی» مسئول دفتر خبرگزاری پانا در استان قم با اشاره به وجود ظرفیت های بی شمار انسانی، تربیتی، علمی و فرهنگی در آموزش و پرورش عنوان کرد: تولید و انتشار اخبار رویدادهای متنوع، انجام گفتگوها، ثبت تاریخ شفاهی، معرفی برگزیدگان و انتقال پیام های مسئولان به جامعه هدف و بالعکس که نقش بسزایی در تربیت و تعالی نیروی مورد نیاز جامعه دارد، بخشی از مسئولیت های رسانه محسوب می شود.
در این جلسه، هر یک از شرکت کنندگان به بیان دیدگاه های خود در مورد نحوه همکاری و راه های تعامل و ارتباط با خبرگزاری پانا پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار