آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه زنده نام رضا دباش در بوشهر

بوشهر(پانا)- آغاز عملیات احداث مدرسه 12 کلاسه در مدرسه پروین اعتصامی بوشهر با مشارکت خانواده زنده نام رضا دباش و باحضور مسئولین آموزش و پرورش بوشهر و مدیر کل نوساز مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه زنده نام رضا دباش در بوشهر

به گزارش پانا ، طی مراسمی با حضور مسئولین آموزش و پرورش ،مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر، مدیر و معاونین مدرسه پروین اعتصامی و همچنین خانواده خیر مرحوم رضا دباش کلنگ احداث مدرسه 12 کالسه خیر ساز در دبیرستان پروین اعتصامی زده شد .

هیچ معامله ای بالاتر از معامله با خدا نیست و هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که امکانات کسب علم را برای سایر افراد جامعه به وجود آید ، با نیت خیر خانواده دباش که با فوت فرزندشان رضا دباش تصمیم گرفتند در سالگردش مدرسه ای با نام و یاد او را احداث کنند.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر اظهار کرد : این مدرسه 12 کلاسه به همت خانواده نیک اندیش مرحوم رضا دباش با زیربنای دو هزار و ۵۰۰ متر در مدت ۱۸ماه با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

احمد مرادی افزود : برای تجهیز این مدرسه ۸۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

او گفت: ما برای هر گونه مشارکت در ساخت مدرسه استقبال می‌کنیم و از خانواده دباش سپاس گزاریم که برای زنده نگه داشتن نام فرزندشان به این صدقه جاریه متوسل شدند.

ندا دباش خواهر زنده رضا دباش گفت : انگیزه ما از ساختن مدرسه ادامه دادن راه رضا برادرم است چون آن مرحوم خیر بود و دست رد به سینه کسی نمی زده و با قشر ضعیف بیشترمراوده داشت .

این مدرسه 12 کلاسه با فضای جانبی، نمازخانه ،کتابخانه ،آزمایشگاه،کارگاه و...با زیر بنای 2500 متر احداث خواهد شد.

خبرنگار : عسل رستمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار